125 אלף צופים רכשו את ערוץ 20 של "האח הגדול"

מספר המזמינים גדול ב-25% מבתקופה המקבילה בשנה שעברה. על-פי הניסיון מהעונה הקודמת, כ-60% מרוכשי הערוץ ימתינו לסיום שידוריו בחינם לפני הרכישה

חני יודל | 12/12/2010 12:41 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
 
אלעד צפני
אלעד צפני רונן אקרמן
כ-125 אלף צופים רכשו עד כה את ערוץ 20, המשדר 24 שעות ביממה את המתרחש בבית "האח הגדול". מדובר בכ-75 אלף לקוחות של הוט וכ-50 אלף לקוחות של יס. יום לפני השקת העונה עמד מספר הצופים שרכשו את הערוץ על כ-80 אלף (כ-50 אלף מלקוחות הוט וכ-30 אלף מלקוחות יס), וכאמור מאז השקת פרק הבכורה ביום רביעי האחרון (נכון לסוף השבוע) גדל מספרם בכ-45 אלף .
הערוץ התייקר

בחברות הכבלים והלוויין מדווחים כי מספר המנויים לערוץ 20 גבוה בכ-25% מבתקופה המקבילה בעונה הקודמת, טרם גביית התשלום עבור הערוץ. עם זאת, רוב הרכישות של ערוץ 20 צפויות להתבצע רק כשבוע לאחר עליית העונה החדשה לאוויר, שכן אז נחסם הערוץ לצפייה בחינם. בהוט מדווחים כי ניסיון העבר מלמד שכ-40% מהלקוחות שרוכשים את ערוץ 20 עושים זאת כשהוא מוצע בחינם, ושאר הרוכשים עושים זאת כשהוא מוצע בתשלום.

נראה כי הלקוחות הפכו העונה לטכנולוגיים יותר: בהוט מדווחים שכ-60% מהלקוחות שרכשו את הערוץ עשו זאת דרך ערוץ 400 באמצעות השלט, בלי להתקשר לשירות הלקוחות. העונה הציעה הוט חידוש בדמות

משחק אינטראקטיבי, "האח הגדול אקסטרה", שאותו רכשו עד כה כרבע מהלקוחות שרכשו את ערוץ 20. מחירו של ערוץ 20 התייקר העונה לאור הצלחתו בעונות הקודמות ויעמוד על 13.9 שקל לחודש החל מהשבוע השני לשידוריו ללקוחות שתי החברות - לעומת 10 שקלים לחודש בעונה הקודמת. הכנסות הוט ויס מלקוחות ערוץ 20 נחלקות בין קשת, זכיינית ערוץ 2 המשדרת את התוכנית, לבין חברות הכבלים והלוויין. הצלחת העונות הקודמות והשפעתה על מחיר הצפייה בעונה הנוכחית באות לידי ביטוי גם בצפייה באינטרנט: בניגוד לעבר, קשת תגבה העונה 10 שקלים לחודש מהגולשים באתר מאקו עבור הצפייה, או לחלופין 2 שקלים לצפייה יומית.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''תקשורת''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/channel_news/media/ordering_new_1/ -->