הבוננזה של קשת
ההכנסות מהעונה הראשונה של ריאלטי השפים של קשת, "מאסטר שף",עומדות על 45 מיליון שקל

בפרק הגמר, גבתה הזכיינית מהמפרסמים מחירי פרימיום עבור כל נקודת רייטינג בכ-15% יותר מהמחיר שגבתה לאורך העונה (מחירה הסופי של פרסומת הוא תוצאת המכפלה של המחיר לנקודת רייטינג, ברייטינג בפועל שהניבה התוכנית). על-פי ההערכות, 33 דקות הפרסום ששודרו בגמר בתוספת החסויות, הניבו לזכיינית הכנסות של כ-5 מיליון שקל. את ברייק הזהב רכשה תנובה, תמורת כ-250 אלף שקל. פרק הסיום של "מאסטר שף" הניב רייטינג שיא של 41.6% שהשפיע אף הוא על הכנסות קשת, כאשר ברגע השיא בו הוכרז על הזוכה, נרשם נתון של 45.5% רייטינג . מספר הצופים בגמר עמד על כ-1.5 מיליון , והרייטינג הממוצע לעונה עמד על 30.2%.
נתון הרייטינג שהשיגה תוכנית הגמר הופך אותה למשדר הנצפה ביותר בעשור האחרון, מלבד גמר הפיינל פור ששודר ב-2004. הנתון גבוה יותר אף מגמר העונה הראשונה של "האח הגדול", שנחשב לריאליטי הנצפה ביותר עם רייטינג של 39.1%. יש לציין כי "מאסטר שף" כללה רק 14 פרקים ונפרשה על פני חודש וחצי בלבד, בניגוד לתוכניות ריאליטי עתירות רייטינג כ"אח הגדול" ו"כוכב נולד".
הרייטינג הגבוה השפיע על שאר תוכניות קשת שנהנו מאפקט המאסטר שף, ועל תוכניות ערוץ 10 שסבלו מירידה; כך, מהדורת חדשות 2 ששודרה לפני הגמר הניבה 29.1% רייטינג - הנתון הגבוה ביותר בשלוש השנים האחרונות. התוכנית "מגזין השבת" ששודרה במקביל למהדורת החדשות בערוץ 10, איבדה רייטינג והשיגה רק 6.5%.
על-פי בדיקת עסקים התוכנית זכתה גם לחשיפה תקשורתית גדולה של 647 אזכורים בעיתונות ובאינטרנט, בשווי כולל של 9.8 מיליון שקל (במחירי מחירון, על-פי חברת יפעת מחקרי מדיה)
הזכיינית קשת כבר הזמינה עונה שנייה לתוכנית, ולאור ההצלחה גם גוזרת קופון על העונה הראשונה - דרך השקת ספר המתכונים של מאסטר שף (בדומה לדיסק שירי הקאברים של "כוכב נולד" ). הספר יראה אור לקראת חג הפסח, בשיתוף צומת ספרים והוצאת כנרת זמורהביתן.