גדולות בפרסום

הקמפיין החדש של פיאג'ו תחת הסלוגן "הלוואי שאשתי היתה גדולה בביצועים וקטנה בהוצאות" הוסר בעקבות לחץ הלחץ של שדולת הנשים

חני יודל | 22/11/2010 15:31 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
 
מודעת פרסומת של פיאג'ו
מודעת פרסומת של פיאג'ו ללא
שדולות הנשים לחצו ואלון מוטורס שינו את הקמפיין: קבוצת אלון מוטורס, יבואנית פיאג'ו בישראל, החליטה להסיר קמפיין עיתונות שהעלתה בשבוע שעבר, תחת הסלוגן "הלוואי שאשתי היתה גדולה בביצועים וקטנה בהוצאות".

הקמפיין, שעלה באמצעות משרד הפרסום "אשל- שיבר", נועד לקדם השקה של דגמי הרכב המסחרי החדש. מודעות העיתונים היו רק השלב הראשון, כשבהמשך תוכנן קמפיין שילוט חוצות רחב. אלא שכאמור, שדולות הנשים בארץ יצאו נגד הקמפיין, ואף הקימו קבוצה בפייסבוק שקראה להחרמת הרכב, תחת השם "מחרימים את פיאג'ו- מכבדים את הנשים".

על מודעת פרסום של החברה כתבה הקבוצה, המונה כ-200 חברים, "פיאג'ו- אתם דוחים".
החברה החליטה להסיר את הקמפיין, ובשבוע הקרוב תעלה בקמפיין חדש, עליו משרד הפרסום של החברה עובד בימים אלו.

לדברי אסי לוי, מבעלי משרד הפרסום אשל שיבר, "הקונספט הפרסומי נבנה על דרך ההומור מתוך מטרה להדגיש את ערכי המותג ואת יתרונות הרכב, ללא שום כוונה למסרים פוגעניים ופרובוקטיביים. תמוה בעיננו ניסיונם של אלו שניסו להתפרסם על גב הקמפיין. מתוך רצון להעברת המסר מבלי לפגוע ברגשותיהן של שדולות הנשים, החלטנו לשנות את אופיו של הקמפיין וליצור קונספט חדש שיעלה בקרוב".

 

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''תקשורת''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/channel_news/media/ordering_new_1/ -->