גדולות בפרסום
הקמפיין החדש של פיאג'ו תחת הסלוגן "הלוואי שאשתי היתה גדולה בביצועים וקטנה בהוצאות" הוסר בעקבות לחץ הלחץ של שדולת הנשים

מודעת פרסומת של פיאג'ו ללא
הקמפיין, שעלה באמצעות משרד הפרסום "אשל- שיבר", נועד לקדם השקה של דגמי הרכב המסחרי החדש. מודעות העיתונים היו רק השלב הראשון, כשבהמשך תוכנן קמפיין שילוט חוצות רחב. אלא שכאמור, שדולות הנשים בארץ יצאו נגד הקמפיין, ואף הקימו קבוצה בפייסבוק שקראה להחרמת הרכב, תחת השם "מחרימים את פיאג'ו- מכבדים את הנשים".
על מודעת פרסום של החברה כתבה הקבוצה, המונה כ-200 חברים, "פיאג'ו- אתם דוחים".
החברה החליטה להסיר את הקמפיין, ובשבוע הקרוב תעלה בקמפיין חדש, עליו משרד הפרסום של החברה עובד בימים אלו.
לדברי אסי לוי, מבעלי משרד הפרסום אשל שיבר, "הקונספט הפרסומי נבנה על דרך ההומור מתוך מטרה להדגיש את ערכי המותג ואת יתרונות הרכב, ללא שום כוונה למסרים פוגעניים ופרובוקטיביים. תמוה בעיננו ניסיונם של אלו שניסו להתפרסם על גב הקמפיין. מתוך רצון להעברת המסר מבלי לפגוע ברגשותיהן של שדולות הנשים, החלטנו לשנות את אופיו של הקמפיין וליצור קונספט חדש שיעלה בקרוב".