נחום תקום: במאבק על הארץ השקר חוגג
יהונתן יוסף, דובר שכונת שמעון הצדיק בירושלים ונכדו של הרב עובדיה יוסף תוקף בחריפות את נחום ברנע בסוגיית שייח' ג'ראח

בסוף השבוע האחרון זכו הללו לשחקן חיזוק בדמותו של נחום ברנע אשר הצטרף למקהלה הגזענית הדוגלת בניקוי מזרח ירושלים מיהודים. ביום בהיר אחד הפך בג"ץ אותו היללו כאשר הורה על הזזת תוואי הגדר וגירוש ילדי גוש קטיף, למוסד ליישום ההתנכלות לילדים ערבים.
כן, תמיד הם יציגו את הפולשים בוזזי הרכוש היהודי, כילדים תמימים למראה כמנהגם בהצגת ילדי העובדים הזרים תוך שימוש ציני ברגשות הרחמנות הטבעית הנטועה בעם ישראל. חוק נכסי נפקדים (שחוקק בשנת התש"י - 1950 ולא כפי שכתב נחום ברנע כאילו האופוריה של מלחמת ששת הימים הובילה לחקיקתו בפרץ של חוסר שיקול דעת), הוא התגלמות הרוע בעיניהם, חוק גזעני, או כפי שכינה אותו נחום ברנע "חוק האפרטהייד". על הזכות להפריד בין זכויות המותקף לתוקפו הוא לא שמע.
ספרי ההסטוריה מלאים בתיאור העובדות בתקופת הקמת המדינה המצדיקות את החוק ההגיוני. עם פרוץ מלחמת השחרור מנהיגי מדינות ערב קראו לערביי ארץ ישראל מעל גבי העיתונים לעזוב את בתיהם לתקופה קצרה על מנת שייקל עליהם לכבוש את היישות היהודית -ציונית שזה עתה קמה.
בעידודם של מנהיגים ערבים רבים כגון חאג' אמין אל-חוסיני, המופתי הפרו-נאצי הגולה של ירושלים ו"הוועד הערבי העליון של פלסטין", הם ראו בגל הראשון של מפלות הערבים במלחמת הקוממיות כשלב זמני בלבד. הם סברו כי יש לתת לערביי ארץ ישראל לעזוב מרצון לארצות השכנות ולעורר בדרך זו את העמים הערביים האחרים להשקיע מאמץ רב יותר לפתרון הבעיה המונחת לפתחם כך שכאשר תתרחש הפלישה הערבית הגדולה, יוכלו הנמלטים מרצון לשוב לבתיהם ולקבל פיצוי ברכושם של היהודים שייזרקו לים.
בכך בעצם חברו אותם אזרחים ערבים לאוייב וסייעו לו במלחמתו תוך שלהוב מדינות ערב לסיים את החלום הציוני באש ועשן ובשתי מילים - הפתרון הסופי! ההגיון אומר שאחרי שניצחנו הם אמורים לשלם לפחות
יאמר התמים: זה נוגע לעבר הרחוק , אך מה השלכה יש לימינו אנו ומדוע לעורר עלינו את חמתו של חוסיין אובמה מרוט הנוצות? האם מדינת ישראל יכולה להרשות לעצמה סיטואציה בה יקראו חסן נסראללה ובשאר אסד לערביי ישראל לעזוב את בתיהם לחודש על מנת שיוכלו להפציץ את מדינת היהודים מבלי לחשוש שיפגעו באחיהם תוך הבטחה להשבת רכושם ולמתן רכוש היהודים אחרי הכיבוש הערבי הגדול, האם לאחר שננצח ניתן להם לשוב לבתיהם ולרכושם? רק עם אויל בעל מנגנון השמדה עצמית והומינזם חולני יאפשר זאת. עובדה היא כי ערבים רבים לא שעו לעצות מנהיגי ערב ונותרו בבתיהם בחיפה, יפו, ועכו עד עצם היום הזה.

זו הסיבה שהם משחיתים כל ממצא יהודי בהר הבית, זו גם הסיבה שהם נלחמים בחפירות עיר דוד/כפר השילוח (סילוואן) ובמתיישבי כפר התימנים. זו גם הסיבה שהם נלחמים במתיישבים סביב קברו של שמעון הצדיק, הכהן גדול וראש הסנהדרין אשר קבור במרכז השכונה מאמצע תקופת בית שני. גם הם יודעים בסתר ליבם את האמת כי ירושלים יהודית ולכן הם חותרים לקבלה לידיהם.
ארגון ממר"י יירט למשל הקלטה בטלוויזיה שבה היטיב לבטא זאת שגריר הרשות הפלסטינית בלבנון, בהסבירו מדוע גם חזית הסירוב ובראשה הצורר אחמינג'אד בעד הקמת מדינה פלסטינית: "היהודים מתייחסים לירושלים כמרכז הרוחני שלהם, הם מתייחסים ליהודה ושומרון כחלום ההסטורי שלהם, אם היהודים יעזבו מקומות אלה החלום הציוני יתפורר מאליו ואז נתקדם הלאה".

מזהירים את עם ישראל כולו כי תמיכה בשובם של יהודים לנכסים השייכים להם מתקופת טרום המדינה תוביל לתביעות של ערבים על נכסיהם מאותה תקופה, יואילו נא בטובם אותם כורתי הענף עליו הם עצמם יושבים, משמיצי ישראל מהאוניברסיטאות הממוקמות על אדמה ערבית לחדול מלהשמיץ את מדינת ישראל המשלמת את משכורתם מכספי משלם המיסים.
כי ביננו, מישהו מוכן להסביר לי בהגיון מדוע לציונות היה צידוק לשוב לכאן אחרי 2,000 שנות גלות ולטעון לבעלות על הארץ תוך נפנוף בקושאן העתיק בעולם - התנ"ך, ואילו למתיישבי שכונת שמעון הצדיק אסור לשוב אחרי 60 שנות העדרות כאשר בידם בנוסף לזכות ההיסטורית גם קושאנים טורקים? הארץ כולה שלנו מכח התנ"ך וזכותנו בה אינה נתונה לערעור ודאי שלא ע"י חוסיין אובמה שבהשבעתו הניח יד על ספר הספרים. ככל שיקדימו מנהיגי ישראל להשתמש בטיעון זה כן ייטב למדינת ישראל בעולם.
יהונתן יוסף הוא דובר שכונת "שמעון הצדיק" ונכדו של הרב עובדיה יוסף






נא להמתין לטעינת התגובות






