גאווה ישראלית
ארבעה משרדי פרסום בולטים בישראל זכו בפרס הצטיינות קריאטיבית של קרן צרפת-ישראל בטקס ליל הפרסום הישראלי בפאריס
הפרסים ניתנו לעבודות אשר זכו בפרסי קקטוס הזהב 2010: מקאן אריקסון זכה בפרס עבור קמפיין אינטרנט לאופטיקנה, שלמור אבנון עמיחי זכה על קמפיין השולחנות של ארגון "לתת", באומן בר ריבנאי על קמפיין עמותת "בקול", ואדלר חומסקי עבור קמפיין פלאפון.
תלמידי ה"בצפר" (בית הספר לפרסום של איגוד חברות הפרסום בישראל) זכו במקום הראשון בתחרות שנערכה בין סטודנטים מישראל לסטודנטים של בית הספר לפרסום הצרפתי ISCOM, עבור יצירת סרטון הפרסום הוויראלי המוצלח ביותר לקידום התיירות הצרפתית לישראל.
חמישה תלמידי "הבצפר" הוזמנו על ידי הקרן לקבל את הפרס בפאריס, בסך 3000 יורו.
במסגרת האירוע הציג הפרסומאי יגאל שמיר, יו"ר ועדת תחרות הפרסום הישראלית (הקקטוס), פרזנטציה של "התרבות הישראלית כפי שהיא משתקפת בראי הפרסום".
באירוע נכחו כ – 350 אנשי תקשורת, עסקים ופרסום בכירים מצרפת, והוא פרי יוזמה משותפת של איגוד חברות הפרסום וקרן צרפת-ישראל. הקרן הוקמה במטרה לקדם את האינטרסים התרבותיים והמסחריים של ישראל בצרפת ושל צרפת בארץ, ושמה לה למטרה לשמר את הגשרים ההיסטוריים בין העמים, ולפתח קשרים חדשים בין שתי החברות בתחומי החיים השונים.