יום כיפור: פרסומות שגורמות לכם לחשוב

דווקא לרגל יום כיפור, הזמן הכי נקי משיווק אגרסיבי, אביגייל סוקניק ליקטה פרסומות שייגרמו לכם לעצור ולחשוב על החיים

אביגייל סוקניק | 17/9/2010 7:08 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר

את יום הכיפורים אפשר לחלק לשניים, יום הכיפורים של השומרים ויום הכיפורים של אלו שלא ממש שמים. החג של האופניים והשקט בשדרה מצד אחד, התפילות וההליכה האיטית מצד שני, המאחד את כולם הם ההרהורים. השקט הזה ברחובות גורם לך להרים רגע את העיניים למעלה, לקלוט פתאום איזו ציפור ולחשוב, לחשוב הרבה בין אם אתה עושה את זה עם כוס קפה או בתפילה. הרהורים, זה יום הכיפורים שלי.

- לחצו כאן כדי לקרוא את כל הטורים של בלבריסטה 

מחשבות מעמיקות יותר או פחות, תלוי בקרקורי הקיבה. הרהורים על כמה היינו טובים, כמה השקענו, כמה נתנו, מה טוב מה רע, איפה אפשר לשפר ואיפה אפשר לעזור עוד טיפה. לכבוד החג הזה (כן,כן חג), החלטתי שהכי מתאים לשים כאן פרסומות שיכולות לגרום לנו להרהר

עוד קצת על הדברים החשובים באמת.

בעולם הפרסום ההרהורים מגיעים מכיוון פרסומות הפרו בונו - פרסום שלא למטרת רווח מטעם ארגונים שונים. פרסומות שעל פי רוב יוצרות אצלך ערעור והרהור על מי אנחנו ומה קרה לנו שהגענו לכאן. הנה כמה נקודות למחשבה.

על נהיגה בטוחה

 

 תזכורת פרסומית לחשיבות של חגורות הבטיחות.






















על חברה

 

פרסומת של פסטיבל הסרטים IDFA שמוכיח שהמציאות עולה על כל דמיון.













על נכות

 

ארגון CARA לתמיכה בקהילת הנכים בפרסומת מסבירה.












על סביבה

 

גרינפיס בפרסומת נגד תחנות כוח גרעיניות. המשפט בסוף הפרסומת אומר: האם הם יודעים היכן הם גרים? ומפנה לאתר שם ניתן למצוא באיזה אזור סיכון מתגוררים.









על גלגלים

פרסומת נגד נהיגה בשכרות שמגיעה מאוסטרליה.

  

על מה שמקיף אותנו

יוצר פרטי מביע את דעתו על טלוויזיה בסוג של סרטון שמשאיר אותך מרותק למרקע.

ועל תקווה

כדי להשאיר טעם טוב בפה ותחושה של ישועה הנה פרסומת על כוחה של עזרה.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/channel_news/judaism/ -->