יום כיפור: פרסומות שגורמות לכם לחשוב
דווקא לרגל יום כיפור, הזמן הכי נקי משיווק אגרסיבי, אביגייל סוקניק ליקטה פרסומות שייגרמו לכם לעצור ולחשוב על החיים
את יום הכיפורים אפשר לחלק לשניים, יום הכיפורים של השומרים ויום הכיפורים של אלו שלא ממש שמים. החג של האופניים והשקט בשדרה מצד אחד, התפילות וההליכה האיטית מצד שני, המאחד את כולם הם ההרהורים. השקט הזה ברחובות גורם לך להרים רגע את העיניים למעלה, לקלוט פתאום איזו ציפור ולחשוב, לחשוב הרבה בין אם אתה עושה את זה עם כוס קפה או בתפילה. הרהורים, זה יום הכיפורים שלי.
- לחצו כאן כדי לקרוא את כל הטורים של בלבריסטה
מחשבות מעמיקות יותר או פחות, תלוי בקרקורי הקיבה. הרהורים על כמה היינו טובים, כמה השקענו, כמה נתנו, מה טוב מה רע, איפה אפשר לשפר ואיפה אפשר לעזור עוד טיפה. לכבוד החג הזה (כן,כן חג), החלטתי שהכי מתאים לשים כאן פרסומות שיכולות לגרום לנו להרהר
בעולם הפרסום ההרהורים מגיעים מכיוון פרסומות הפרו בונו - פרסום שלא למטרת רווח מטעם ארגונים שונים. פרסומות שעל פי רוב יוצרות אצלך ערעור והרהור על מי אנחנו ומה קרה לנו שהגענו לכאן. הנה כמה נקודות למחשבה.
פרסומת נגד נהיגה בשכרות שמגיעה מאוסטרליה.
יוצר פרטי מביע את דעתו על טלוויזיה בסוג של סרטון שמשאיר אותך מרותק למרקע.
כדי להשאיר טעם טוב בפה ותחושה של ישועה הנה פרסומת על כוחה של עזרה.







נא להמתין לטעינת התגובות



