אתיקה גמישה

אחרי למעלה מעשור החליט העיתונאי ירון לונדון להסכים לפרסם גוף מסחרי. "במשך שנים לא עשיתי פרסומות בכלל כי נעניתי לעקרונות של אגודת העיתונאים, אבל נראה לי שהעקרונות הללו התרופפו", הוא מסביר.

ערן סויסה | 15/9/2010 3:29 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
 
ירון לונדון
ירון לונדון צילום: קובי קלמנוביץ
אחרי עשר שנים של עיתונות נטו חוזר העיתונאי והמגיש ירון לונדון לפרסם מוצר מסחרי. מאזיני הרדיו הופתעו בימים האחרונים לגלות את קולו המוכר והצלול מקדם את בית גיל הזהב "עד 120".

הם חשבו שהקול שלי הכי מתאים", אומר לונדון, ומוסיף בהומור: "עשיתי את זה בשביל המזומנים".
במשך שנים נמנע לונדון, המגיש את תוכנית האקטואליה היומית "לונדון וקירשנבאום", מפרסום עסקים מסחריים, בגלל היותו עיתונאי, אבל עתה החליט להתפשר. "במשך שנים לא עשיתי פרסומות בכלל כי נעניתי לעקרונות של אגודת העיתונאים, אבל נראה לי שהעקרונות הללו התרופפו", הוא משיב לשאלה בעניין כללי האתיקה. "חשבתי שבגלל שאני לא נגוע בחשדות שיש לי אינטרס בבתי אבות, אז מותר לי לעשות את זה, וזה במסגרת האפשרי".

לפני מספר חודשים פרסם לונדון את הירחון למדע "אודיסיאה", בעריכת שמוליק שם-טוב, בהתנדבות וללא כל מטרת רווח.

במסגרת הקמפיין מבטיח לונדון למאזינים כי באותו "בית לגיל השלישי", כמו שנאמר בפרסומת, הם יהנו מחיי חברה תוססים ומלאי תוכן. לשאלה האם חשב לעבור לשם בעצמו משיב לונדון: "אני רק בן 70".




 

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''תקשורת''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/channel_news/media/ordering_new_1/ -->