אדלר-חומסקי&ורשבסקי בלי אדלר
ראובן אדלר, שהקים את אימפריית הפרסום, מוכר את חלקו לשותפים הצעירים איל חומסקי, אורי עיני ואמיר גיא. יקבל 70 מיליון שקל וימשיך לשמש יו"ר פעיל במשרד בשנים הקרובות

"בתחילת דרכו של המשרד, שמנו לעצמנו למטרה להיות קבוצת הפרסום המובילה בישראל, ועכשיו אנחנו צריכים לשמר את המעמד הזה ולהמשיך לגדול ולהתפתח, כדי לתת ללקוחותינו את המוצר הטוב ביותר", הסביר אדלר. "חיזוק מעמדם של המנהלים הצעירים שמובילים את המשרד הוא חלק מתפישת עולמנו. אני מתכוון להמשיך בתפקידי כיו"ר פעיל ולהמשיך להוביל לנצחונות".
בענף הפרסום הופתעו היום מהידיעה. "המשרד בנה את עצמו בתחילת הדרך על סמך היכולות ועל שמו של אדלר", הסביר גורם בענף. "זה המשרד שעשה את הפריצה הכי גדולה בזכות אדלר ובזכות הקשרים שלו. המשרד כבר מבוסס, אבל מעניין יהיה לראות מה יהיה בלעדיו". גורם אחר הוסיף כי "יש להם עסקים נוספים יחד ולחוד, וכנראה שאדלר וחומסקי כבר לא צריך את חללית האם, ומסתפקים בקשרים העסקיים שלהם". גורם אחר בתעשיית הפרסום הסביר בחיוך כי "זה כמו בסיפור של האסקימוסים. מגיע השלב שבו הזקנים הולכים לשלג הרחוק".
ראובן אדלר הוא ממקימי משרד הפרסום השני בגודלו בישראל. לפני שנתיים גייסה החברה הון בהנפקת מניות בבורסה, אולם לאחר כחצי שנה רכשו השותפים את המניות שהונפקו, והחברה שבה להיות פרטית. למרות שעיקר הכנסתו של המשרד מפרסום מסחרי, התפרסם אדלר בעיקר כיועץ אסטרטגי למפלגות השלטון, וכמי שהצליח ליצור קשר אישי קרוב עם ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון ומנהיגים בולטים אחרים, שבשירותם עבד.
אדלר טען תמיד כי הוא מקפיד על הפרדה ואינו משתמש בקשריו הפוליטיים כדי לזכות בתקציבי פרסום של גופים מסחריים המעוניינים בקרבה לשלטון. בין הלקוחות המסחריים הבולטים של המשרד נמנים קבוצת חברות בזק, בנק הפועלים, פרוקטר אנד גמבל, חברת הביטוח 9000000, מפעל הפיס והום סנטר.
שמו של אדלר נקשר בעיקר עם "פורום החווה" - קבוצת מקורבים שנהגה להתכנס בביתו של שרון ונחשבה לחוג האנשים המשפיע ביותר במדינה. אדלר היה יועצו האסטרטגי של שרון מאז תחילת שנות האלפיים ונחשב לאחד האחראים העיקריים לניצחונו הסוחף במערכת הבחירות של 2003.
הפופולריות הגואה של
בשנת 2006 הריץ את אהוד אולמרט ומפלגתו קדימה. ניצחונו של אולמרט, שנחשב לפוליטיקאי אפור וחסר כריזמה, הוצג כניצחון אישי נוסף לאדלר, שלא נרתע מפרישת חלק מסודות מסע הבחירות בסרט הטלוויזיה "כל אנשי הקמפיין", שחשף את עבודת הפרסומאים בבחירות.
הסרט גרר ביקורת רבה על דרכי הפעולה של אדלר. 3 שנים לאחר מכן, הריץ את ציפי לבני ומפלגת קדימה. הקמפיין הדגיש את תדמיתה הנקייה של לבני, לאחר שקודמה לראשות המפלגה, כשאהוד אולמרט נאלץ לפרוש בשל החקירות שהתנהלו נגדו בחשד למעשי שחיתות חמורים. לבני לא הצליחה להשיג את מספר המנדטים הנדרש להקמת קואליציה בראשותה אך "קדימה" נותרה גם לאחר הבחירות המפלגה הגדולה ואדלר זכה למחמאות על ניהול הקמפיין.