סקר טים: גוגל בראש הטבלה, nrg בעלייה

גוגל שומרת על יציבות ומככבת בראש הטבלה עם 91.1%, פייסבוק במקום השני עם 65.4% ואתרי הספורט צמודים מתמיד

ערן סויסה | 9/8/2010 14:00 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
 
הרשת אתרים ישראליים סקר TIM ynet nrg גוגל one תפוז וואלה נענע msn
הרשת אתרים ישראליים סקר TIM ynet nrg גוגל one תפוז וואלה נענע msn 
סקר טים חצי שנתי להיקף השימוש באינטרנט בישראל יוצא לדרך: על-פי הסקר מספר הגולשים באינטרנט בישראל נאמד בכ- 4.5 מיליון גולשים (גילאי 13 ואילך) בכלל האוכלוסייה בישראל, וזאת כאומדן מכלל האוכלוסייה. 82% בתי האב היהודים מחוברים לאינטרנט.  סקר זה נערך בקרב מדגם של כ-800 משתמשי אינטרנט (פרטים, גילאי 13+), בפיזור ארצי ומייצג באוכלוסייה היהודית בישראל.

גוגל נשאר יציב וממשיך לככב בראש הטבלה עם חשיפה של 91.1%, במקום השני הרשת החברתית פייסבוק עם 65.4%, במקום השלישי יוטיוב שומר על חשיפה של 64.3%.

וואלה במקום הראשון ברשימת האתרים הישראלים ובמקום הרביעי בטבלה עם 63.1%, בחודש שעבר השיג האתר64.1%, במקום החמישי ynet עם חשיפה של 56.8%, האתר סובל מירידה משמעותית לאחר שבחודש שעבר השיג 60.2%. מאקו במקום השישי עם 32.5%, נענע עם 24.9%, nrg מעריב עם 23.2% רושם עלייה מחודש שעבר. הארץ עם 12.2% בלבד. 

בגזרת האתרים הכלכליים דה-מרקר שומר על יציבות עם 14.1%, גלובס עם 13%, בגזרת אתרי הספורט one עם 13.4% רושם ירידה מהחודש שעבר, ספורט 5 עם 13.3% עם ירידה משמעותית יותר.  

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''תקשורת''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/channel_news/media/ordering_new_1/ -->