קמפיין מקורי לרם אורן: פרק 1 על אוטובוס
בעלות של כ-150 אלף שקל יפרסם רם אורן את הפרק הראשון מספרו "סילביה" על אוטובוסים. אורן: "השוק התעייף ממבצעי הנחות"

רם אורן צילום: אריק סולטן
הקמפיין, בהיקף 150 אלף שקל ובאמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי אקספרט, יעלה על גבי אוטובוסים של "כנען פרסום בתנועה" בגוש דן. הרעיון, כך נמסר, מבוסס על העובדה שבכל יום נוסעים בעקבות האוטובוסים מאות אלפי אנשים, וההערכה היא כי הפרסום ימקד את תשומת לבם של רבים מהם.
"שוק הספרים התעייף ממבצעי ההנחות שנועדו לקדם מכירות", טוען הסופר רם אורן, "זהו הזמן ליוזמות שיווק חדשות שיתמקדו בספרים נבחרים וישלחו קונים לחנויות. אני ער לעובדה שלא כל מי שייסע אחרי האוטובוסים יספיק לקרוא את כל הטקסט המתפרסם שם, אבל די בכך שהכתוב יעורר סקרנות ויגרום לקוראים להגיע לחנויות".
אוהד גבלי, סמנכ"ל השיווק בכנען, הוסיף: "חברת כנען שמחה לקחת חלק בקמפיין המציג חשיבה מחוץ לקופסה, וזהו בהחלט רעיון פורץ דרך. לאור זמן החשיפה הארוך, יוכלו הנהגים בזמן הפקקים להתענג על פרק מספרו החדש של אורן, שינעים את זמן נסיעתם".
אורן נחשב לאחד מאנשי השיווק הבולטים בשוק הספרים הישראלי. בשנת 1997 אף זכה בתואר "איש השיווק המצטיין" מטעם איגוד השיווק.






נא להמתין לטעינת התגובות


