קמפיין מקורי לרם אורן: פרק 1 על אוטובוס

בעלות של כ-150 אלף שקל יפרסם רם אורן את הפרק הראשון מספרו "סילביה" על אוטובוסים. אורן: "השוק התעייף ממבצעי הנחות"

חני יודל | 26/7/2010 14:15 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
 
רם אורן
רם אורן צילום: אריק סולטן
אחרי מבצעים אגרסיביים לקידום מכירות של ספרים, יוצא קמפיין חדש ומקורי לקידום ספרו החדש של רם אורן, "סילביה": בשבוע הקרוב יתפרסם על גבי אוטובוסים הפרק הראשון מספרו החדש של אורן.

הקמפיין, בהיקף 150 אלף שקל ובאמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי אקספרט, יעלה על גבי אוטובוסים של "כנען פרסום בתנועה" בגוש דן. הרעיון, כך נמסר, מבוסס על העובדה שבכל יום נוסעים בעקבות האוטובוסים מאות אלפי אנשים, וההערכה היא כי הפרסום ימקד את תשומת לבם של רבים מהם.

"שוק הספרים התעייף ממבצעי ההנחות שנועדו לקדם מכירות", טוען הסופר רם אורן, "זהו הזמן ליוזמות שיווק חדשות שיתמקדו בספרים נבחרים וישלחו קונים לחנויות. אני ער לעובדה שלא כל מי שייסע אחרי האוטובוסים יספיק לקרוא את כל הטקסט המתפרסם שם, אבל די בכך שהכתוב יעורר סקרנות ויגרום לקוראים להגיע לחנויות".

אוהד גבלי, סמנכ"ל השיווק בכנען, הוסיף: "חברת כנען שמחה לקחת חלק בקמפיין המציג חשיבה מחוץ לקופסה, וזהו בהחלט רעיון פורץ דרך. לאור זמן החשיפה הארוך, יוכלו הנהגים בזמן הפקקים להתענג על פרק מספרו החדש של אורן, שינעים את זמן נסיעתם".

אורן נחשב לאחד מאנשי השיווק הבולטים בשוק הספרים הישראלי. בשנת 1997 אף זכה בתואר "איש השיווק המצטיין" מטעם איגוד השיווק.


כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''תקשורת''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/channel_news/media/ordering_new_1/ -->