סיפורי בדים: רשת TNT נפרדת מבאומן
אחרי שנה וחצי רשת האופנה TNT מבית הוניגמן עוזבת את משרד הפרסום באומן בר ריבנאי בעקבות "תהליך של מיקוד"

האם סקס לא תמיד מוכר? דנה פרידר וביץ' מתוך סרטון צילומי קטלוג TNT
תקציב הפרסום של רשת הוניגמן, הכולל את אופנת הנשים והילדים, ימשיך להיות מטופל במשרד יהושע TBWA, והוא מהווה את החלק הארי של פרסום הרשת. ההחלטה לפצל את תקציב TNT של אופנת הצעירים מתוך תקציב הוניגמן התקבלה לפני כשנה וחצי, כשהחברה החליטה להיפרד ממשרד הפרסום גלר נסיס, שטיפל בתקציבי האופנה של הרשת במשך עשור, ולצאת למכרז.
ממשרד יחסי הציבור של רשת האופנה, זאביק דרור, נמסר בתגובה: "TNT עברה תהליך של מיקוד, ממנו עלה כי גרעין הליבה של הרשת הינו צעיר ביותר, ועל כן הוחלט לשנות כיוון פרסומי לעבר פרסום גרילה (פרסום שאינו באמצעי המדיה המסורתיים- ח.י)".
מבאומן בר ריבנאי לא התקבלה תגובה.