סיפורי בדים: רשת TNT נפרדת מבאומן

אחרי שנה וחצי רשת האופנה TNT מבית הוניגמן עוזבת את משרד הפרסום באומן בר ריבנאי בעקבות "תהליך של מיקוד"

חני יודל | 26/7/2010 14:01 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
 
האם סקס לא תמיד מוכר? דנה פרידר וביץ'
האם סקס לא תמיד מוכר? דנה פרידר וביץ' מתוך סרטון צילומי קטלוג TNT
רשת אופנת TNT מבית הוניגמן עוזבת את משרד הפרסום באומן בר ריבנאי לאחר שנה וחצי בלבד, כך נודע לעסקים. גורמים בענף מספרים, כי החברה החליטה לצמצם את תקציב הפרסום ולעבוד באופן נקודתי עם גורמים עצמאיים בשוק, ולא להתקשר עם משרד פרסום חדש. עוד מוסיפים הגורמים, כי מ-4 מיליון שקל בשנה צמצמה החברה את תקציב הפרסום שלה לכמיליון שקל בלבד.

תקציב הפרסום של רשת הוניגמן, הכולל את אופנת הנשים והילדים, ימשיך להיות מטופל במשרד יהושע TBWA, והוא מהווה את החלק הארי של פרסום הרשת. ההחלטה לפצל את תקציב TNT של אופנת הצעירים מתוך תקציב הוניגמן התקבלה לפני כשנה וחצי, כשהחברה החליטה להיפרד ממשרד הפרסום גלר נסיס, שטיפל בתקציבי האופנה של הרשת במשך עשור, ולצאת למכרז.

ממשרד יחסי הציבור של רשת האופנה, זאביק דרור, נמסר בתגובה: "TNT עברה תהליך של מיקוד, ממנו עלה כי גרעין הליבה של הרשת הינו צעיר ביותר, ועל כן הוחלט לשנות כיוון פרסומי לעבר פרסום גרילה (פרסום שאינו באמצעי המדיה המסורתיים- ח.י)".

מבאומן בר ריבנאי לא התקבלה תגובה.

 

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''תקשורת''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/channel_news/media/ordering_new_1/ -->