הדור הבא של פרסומות דיגיטליות
היעד הבא של המפרסמים הוא לוחות רישוי אלקטרוניים, שיפרסמו מודעות דיגיטליות ממש בקדמת הרכב

פרסומת דיגיטלית צילום: SXC
עיריית קליפורניה שבארה"ב בוחנת בימים אלה הצעת חוק, שתאפשר לה לבדוק את השימוש בלוחות רישוי אלקטרוניים במכוניות. הלוחות יפעלו כך, שבזמן שהמכונית תעצור, יתחלף הכיתוב בלוחית הרישוי, וחוץ ממספר הרכב ניתן יהיה לראות על הלוחית מודעות או הודעות אחרות של בעל הרכב.
וזה לא הכל: בעתות חירום, לוחות הרישוי יוכלו להציג מידע על הנעשה בכבישים, כגון פקקים, תאונות דרכים וכיו"ב.







נא להמתין לטעינת התגובות


