עיקרון טלי פחימה
חלקים רבים בשמאל הרדיקלי, אנשים המזוהים עם תפיסת עולם מתקדמת והומניסטית, מזדהים בסופו של דבר עם לאומנות ערבית ועם איסלאם קיצוני
"כשראיתי לראשונה את סלאח הרגשתי שדבר מה הרעיד אותי מבפנים, אפילו שהוא לא דיבר עמי ולו מילה אחת. ארשת פניו, צניעותו וכל דבר בו קראו לי להתאסלם". כאן המקום לומר שסלאח ראוי לפחימה ולהיפך. במידה רבה, הענישה פחימה את עצמה בעונש כה כבד שמערכת המשפט הישראלית והשב"כ לא היו מעזים לחלום עליו. מקבלת על עצמה גרסה קנאית וחשוכה של האיסלאם. תפיסה שבה לאישה שמור מעמד של מדיח כלים בעל פוטנציאל רבייה.
נסכם ונאמר כי לאחר שהצטרפה לפלג הקיצוני של התנועה האיסלאמית, מנוי וגמור על כולנו כי תופעת פחימה קשורה בתחום בריאות הנפש - ולאו דווקא במכמני הפוליטיקה הרדיקלית. אך בואו נניח למקרה האומלל והפתטי של הגברת עם הכפייה ונדבר על עיקרון. שימו לב כיצד חלקים רבים בשמאל הרדיקלי בעולם ובישראל, אנשים המזוהים עם תפיסת עולם מתקדמת והומניסטית, מזדהים בסופו של דבר עם לאומנות ערבית ועם איסלאם קיצוני הדוגל בג'יהאד.
מי שמנופף בלב ת"א בדגל טורקי רוצה באסוננו
לא מדובר בחידוש. עד 1990 אנשי הקדמה והאור שירתו את המטרות הנסתרות של סטלין ויורשיו. דוגמה קטנה אך מרוכזת לעיוות המוסרי הנפשי קיבלנו בהפגנת השמאל בתל אביב. בין דגלים אדומים לדגלי אש"ף הונפו דגלי טורקיה כאות הזדהות עם המשט.
קשה לעכל צביעות כזו. כיצד אדם המגדיר עצמו איש שמאל, הומניסט, יכול להזדהות עם מדינה כטורקיה, הדורסת זכויות אדם באופן שגורם לפעולות צה"ל לדמות לפרק של "בוב הבנאי"? טורקיה, אבירת זכויות האדם שמטוסי הקרב שלה מפציצים בכורדיסטן בצפון עיראק, הורגים ופוצעים ילדים נשים וגברים חפים מפשע. טורקיה, שמונעת זכויות אדם בסיסיות מארמנים, מיוונים ומכורדים שאף נאסר עליהם לדבר בשפתם. טורקיה, שכובשת את צפון קפריסין ומערב ארמניה. טורקיה, שביצעה טיהור אתני באי קפריסין. מצור בעזה? טורקיה
הטילה מצור בן 17 שנה על ארמניה ואוסרת על אזכור הג'נוסייד שביצעה בעם הארמני.
יותר מכל, משט המרמרה הוכיח בפעם המי יודע כמה את "הפשע היהודי". ליהודים מותר להיות קורבן ותו לא. שונאים מבחוץ ומבפנים מעלים תביעה מופרכת, מתחסדת וצדקנית שנושיט את הלחי השנייה. בתזמון מוזר שמענו את הלן תומאס, כתבת הבית הלבן הוותיקה, שולחת אותנו חזרה לפולניה. קולות רבים מדי חשובים כמוה. כאלו הרואים ביצירה הציונית עיוות היסטורי. גם בתוכנו יש מי שדורשים בתוקף מוסר עליון להשיב את היהודי אל אסונו חסר הבית, אל האמורפיות טרופת דעת והחרדה מעתיד שברירי. היהודי הטוב הוא היהודי המושפל, היהודי העומד עירום בשלג עטוף בטלית.
מי שעומד ומנופף בלב תל אביב בדגל טורקי הוא מי שרוצה באסוננו. הדרך לגיהינום... ואידך זיל גמור.
