"הוט" תשנה פרסומת בעקבות לחץ חרדי

HOT בתגובה: "התערבות הרשות השנייה הנה צביעות לאור התכנים המשודרים בכל יום בטלוויזיה. זו פגיעה באינטליגנציה של הציבור"

דניאל אוחיון | 25/5/2010 7:07 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
 
הדיווח הראשון בכיכר השבת על הפרסומת של הוט
הדיווח הראשון בכיכר השבת על הפרסומת של הוט צילומסך: אתר כיכר השבת
בעקבות לחץ של הציבור החרדי הוט תאולץ לשנות פרסומת. מדובר בפרסומת שבה זלצמן "החרדי" קיבל הצעה כספית לרכישת חבילת צפייה מ"הוט", ולאחר שהוא מסרב לגלות את המחיר הנמוך שהוצע לו, הוא נזרק מהגג על ידי אנשי "הבורר".

האתר החרדי "כיכר השבת" שחשף את הפרשה מיהר בשעתו לדווח בדרמטיות "פרסומת ב'הוט': זורקים חרדי למותו". בעקבות הפרסום התלוננו אנשי ציבור חרדים במועצת הרשות השנייה וזו החליטה להורות לחברת הכבלים לשנות את הפרסומת.

מחברת HOT  נמסר בתגובה: "ההתערבות של הרשות השנייה בפרסומת הנה צביעות לשמה לאור התכנים המשודרים בכל יום בטלוויזיה. אין לפרש את הפרסומת הזו אלא באופן הומוריסטי, כפי שפרשו את  סדרת פרסומות "הבורר", אשר שודרו בחצי שנה האחרונה וזכו לאהדה הרבה ביותר בקרב הציבור. החלטת הרשות הנה פגיעה באינטליגנציה של הציבור הרחב ומוטב היה שלא היתה מתקבלת".

לי גת, דוברת הרשות השנייה לטלויזיה ולרדיו, מסרה גם היא בתגובה: "בעקבות פניות ציבור רבות שהוגשו לרשות השנייה, דרשה הרשות מהזכיין לשדר תשדיר מתוקן. ראוי שגוף העוסק בשידורים כמו הוט, יידע להבחין בין תוכנית לבין תשדיר המתפרץ למסך ולסלון. אנו מצפים שהוט תגלה רגישות לקהל הצופים שעלול להיפגע".



כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים