שיא החומוס העולמי: מלחמת לבנון השלישית

הלבנונים לא מוותרים: בדיוק 4 חודשים אחרי שבאבו-גוש שברו שיא לבנוני קודם הכינו יותר מ-300 שפים צלחת חומוס במשקל של 10 טונות

סוכנויות הידיעות | 8/5/2010 22:28 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
הלבנונים מכים שנית: ארבעה חודשים בדיוק אחרי שמסעדת אבו-גוש שברה את השיא הלבנוני הקודם, ונכנסה לספר השיאים של גינס עם צלחת החומוס הגדולה בעולם, החליטו הלבנונים שוב לשבור את השיא, ולהחזיר לארץ הארזים את הכבוד האבוד. יותר מ-300 שפים לבנונים עמלו על הכנת צלחת חומוס במשקל של לא פחות מעשרה טונות, זאת לעומת ארבעת הטונות של החומוס הישראלי.

מדובר בסיבוב הרביעי של מלחמת החומוס בין ישראל ללבנון. בעבר שברו הלבנונים שיא ישראלי קודם, ואף האשימו את ישראל ב"גניבה" של החומוס הלבנוני והצגתו בעולם כמאכל ישראלי. בתגובה הכינה מסעדת אבו-גוש צלחת חומוס גדולה עוד יותר. כעת נותר לראות האם תהיה חומוסייה ישראלית שתכה בשלישית, ותשיב לארץ הצבי את כבודה האבוד.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''חדשות חוץ''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים