גיתם: חיילים פצועים זה נורא מגניב כזה
מנהלי קריאייטיב בכירים חשבו שזה נורא מקורי להפיץ פרסומת שבה הם מחופשים לחיילים פצועים שבוע לאחר יום הזיכרון לחללי צה"ל

גיא בר מפרסום גיתם בסרטון הפרסומת צילוך מסך מאתר http://www.portfolionight.co.il/
תחת הכותרת "זאת מלחמה שם בחוץ ואנחנו צריכים את הדם שלכם", מכריז הקמפיין על ערב ראיונות עם מנהלי הקריאייטיב הבכירים בענף, לסטודנטים ולבוגרי בתי ספר לעיצוב ולקופירייטינג.
הערב יתקיים במשרד הפרסום גיתם BBDO ב-20 במאי, והוא יחקה אירוע בינלאומי שמתרחש מזה 8 שנים ב-36 מדינות בו זמנית. למרות הקמפיין המטריד, שמעורר את התהייה האם כל האמצעים כשרים, יש גם אמצעי אחד נחמד בדרך למטרה – מספר המוזמנים לערב הראיונות מוגבל למאה, והוא יכלול רק את מאה הראשונים שיתרמו דם, ביום התרמה מיוחד שיתקיים ב-9 במאי בבית גיתם, בשיתוף מד"א.
גיא בר המשנה למנכ"ל גיתם, המשתתף בסרטון, מסר בתגובה "חשבנו לעצמו שיכולה להיות ביקורת סביב הסרטון אבל הוא מתאים לקהל היעד, שהוא מאד מוגדר ומורכב מאנשי קריאייטיב בלבד, ועל כן היה צריך להביא רף גבוה וליצור עניין וסקרנות".
בר מוסיף, כי הרעיון לסרטון התחיל דווקא מהחשיבה על תרומות הדם. "באנלוגיה זו מלחמה יומיומית – למכור את הרעיונות הכי מתקדמים והכי חדשניים", הוא טוען. "במדינה אחרת לא היו מרימים על זה גבה, עצם הישראליות זה מה שמעורר את התגובות, כי זה קמפיין שבועט בבטן ולא עובר לידך. עם זאת רוב התגובות לסרטון היו אוהדות, אנשי קריאייטיב מאד אהבו את הרעיון".
- ניתן ללחוץ כאן כדי ללראות את סרטון הפרסומת השנוי במחלוקת. אזהרה: הסרטון מכיל תכנים קשים לצפייה







נא להמתין לטעינת התגובות


