בזכות הרשתות הזרות: זינוק בפרסום אופנה
במרס 2010 עמדו ההוצאות על פרסום בקטגוריית האופנה על למעלה מ-23.2 מיליון דולר, לעומת 10.3 מיליון דולר במרס 2009

בחישוב ההוצאות לא נכנסו הנתונים על ההוצאה לפרסום בשלטי חוצות במרס 2010, שכן אלו טרם הונפקו. מאחר שרוב חברות האופנה מפרסמות גם על גבי שלטי חוצות, ועבור חלק מהן אף מדובר במדיה העיקרית לפרסום, מניחים כי ההוצאות הכלליות על פרסום בקטגוריית הביגוד בחודש מרס 2010 הינן גבוהות ממה שפורסם.
גאפ ו-H&M הוציאו ביחד בחודש מרס מעל 533 אלף דולר על פרסום באינטרנט ובעיתונות בלבד, כאשר H&M השקיעה מעל 507 אלף דולר, ואילו גאפ הוציאה מעל 25 אלף דולר. חברת קסטרו, שנחשבת למתחרה העיקרית של H&M בארץ , פרסמה כהרגלה גם בטלוויזיה, והשקיעה בחודש מרס 2010 מעל 2.9 מיליון דולר על הפרסום, לעומת סכום של 2.4 מיליון דולר במרס 2009.
לא ברור מי תנצח בקרב האופנה הזה, אבל נראה שהמרוויחות העיקריות הן חברות שילוט החוצות, שלאחר כמעט שנתיים של שקט, יכולות לנשום לרווחה: ענף שילוט החוצות הוא זירת ההתגוששות העיקרית בין 3 ענקיות האופנה, כאשר גאפ מפרסמת בעיקר במדיום זה. בעוד הרשתות הזרות אוחזות בסלוגנים שבישרו על בואן, כ"שלום תל-אביב" (גאפ) ו-תל-אביב עומדת להשתנות? (H&M), קסטרו ניסתה לשמר את הישראליות תחת הסלוגן "אנחנו אנשי העיר הזו".
קסטרו היתה בין ראשוני המפרסמים שחזרו לנתיבי איילון. בספטמבר 2009, לאחר כמעט שנתיים שבהן נעדרו השלטים מכוח חוק, החברה אחזה בשלט הענק שהתנוסס במחלף ההלכה, אותו שלט המזוהה איתה שנים, שכן קסטרו היתה החברה הראשונה שעשתה שימוש בשלט בשנת 1999. אלא שחזרת השלטים לאיילון הגיעה
בענף הפרסום מספרים על הבלבול, שמלמד על הזיהוי של קסטרו המקומית עם המיקום באיילון, כבר למעלה מעשור. "בפרסומת של H&M מופיע כיתוב לבן על גבי פס אדום, בדיוק כמו בשלט של קסטרו", אומר פרסומאי בכיר ומוסיף כי "במבט ראשון זה נראה כמו עוד שלט שלה".
ה"מחטף" שביצעה חברת האופנה השבדית לרשת האופנה המקומית הותיר את קסטרו בחלל בתחום השילוט באיילון, ובתגובה בחרה החברה להציב עצמה בקיר שבצומת הרחובות אבן גבירול-קפלןדיזנגוף בתל-אביב. "אמנם קסטרו נאלצה לוותר על המיקום המזוהה עמה, אבל בסופו של דבר השלט החדש שתלוי על קיר במרכז תל-אביב עשה לה שירות טוב", מוסיף פרסומאי נוסף.