אלי ומריאנו בקמפיין חדש של פיקוד העורף
לדברי אל"מ יוסי סגיב, ראש מנהלת ערכות המגן בפיקוד העורף: "מטרת הקמפיין היא לעודד את הציבור הרחב לרענן את ערכות המגן"

אלי ומריאנו צילום: יח''צ
"מטרת הקמפיין היא לעודד את הציבור הרחב לרענן את ערכות המגן ולעודד אותם לפעול בנושא" אומר אלוף משנה יוסי סגיב, ראש מנהלת ערכות המגן, "עם דגש על כך שהערכה יכולה להגיע עד הבית עבור תשלום צנוע".
שיתוף הפעולה בין דואר ישראל לפיקוד העורף הוא חלק מתנאי המכרז וזו הסיבה שאלי מריאנו, שבמשך השנה מובילים את קמפיין הדואר, מובילים גם את הקמפיין הזה.