הכל בדולר: חלב על הזמן

הפרסומת של מועצת החלב היא מוווופרכת, אלי אוחנה מחלטר בשל מסורת הרטרו והמשביר לצרכן (וגם רמזור) מעצבנים את רחלי רוטנר

רחלי רוטנר | 20/3/2010 8:27 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
אז הביאו את דנה פרידר (עשתה צבא, אני מקווה) לייצג את מועצת החלב בפרסומות, והיא אכן שווה לגימה. אבל בכל פעם שהיא מזדרחת עם ה"מוווושלם" שלה, הבקבוק היחיד שמרצד בדמיוני הוא של שמפו, לא של חלב.
 
פרסומת למועצת החלב
פרסומת למועצת החלב צילומסך

לא ברור מדוע נותנים לנערה שמזוהה כל כך עם סלוגן ה"מוווי כיף" מילה שמצלצלת כל כך דומה ומוגשת באותו חיוך. הרי אם פרידר אכן נאבקת להתפתח כשחקנית ולהשתחרר מהטייפקאסט הנצחי של "ההיא עם השמפו, וגם משהו משהו ‘נולד לרקוד’", עליה להימלט מהשכפול של הקאץ' פרייז הזה כמו מאש שמייבשת את השיער.

ישנה גם האפשרות שאנשי המועצה דווקא לא התכוונו לקרוץ למוי של כיף, אלא סתם חשבו ש"מווושלם" היא בדיחה מצוינת מאוד לסיים איתה את הפרסומת. שזה אפילו קצת יותר עצוב, כי הרי כולם יודעים שאת כרטיסי הברכה הזולים עם הציור של הפרה שאומרת "שיהיה לך יום הולדת מוווושלם" אף אחד לא קונה מפאת הפדיחה הכרוכה בהלצה השחוקה הזאת, אז שנשתה את זה? כבר עדיף לשתות גלון קונדישנר.
צהוב עולה

אם הייתי אוהבת את “רמזור”, הייתי אוהבת את הפרסומת החדשה למשביר לצרכן של מקאן אריקסון. נשפכת הייתי למראה איצקו המרגל, מכוסה אובר-אקטינג להסוואה, אחר אשתו הביצ’ית, מועד לתוך בובת מדידה ולופת לה את החזה באופן כה היתולי (פחחח, בדיוק כשאיזו גברת קשישה מסתכלת עליו),

ולבסוף מושך את הסיר מהמדף – ונופל!

אויש, איזה לוזר האיצקו הזה, ואילו תובנות שנונות יש כאן על זוגיות, וגברים: מצחיק שאנחנו אוהבות אותם – את כל זאת הייתי ממלמלת לעצמי בחיבה ונועצת את הפרסומת בפסגת מקבץ הפרסומות השוות שמשמאל, אם הייתי אוהבת את “רמזור”.

אבל אני לא אוהבת את “רמזור”. זו פאשלה שלי, אני יודעת, הייתי צריכה להיוולד גבר בינוני בן 35 שמתעלף לשמע בדיחות “קחו את אשתי לדוגמה, קחו אותה בבקשה” או ערבי סטנדאפ של “שמתם לב שנשים אוהבות נעליים”. כך שזה לא לחלוטין הוגן מצדי להתאכזב מהפרסומת הזאת בפומבי.
 

יעל שרוני בפרסומת למשביר לצרכן
יעל שרוני בפרסומת למשביר לצרכן צילומסך
עבור חובב ה”רמזור” הממוצע ומטה הפרסומת באמת עשויה היטב ועונה על מרבית הציפיות, ואם זה קהל היעד, למה שאדחף ואלין? אני הרי לא מצפה מפרסומת לברביות לדבר אליי, נכון? לא אני אמורה לשצוף מעונג למראה סינדי החדשה שמגיעה עם תינוק מתקפל וקורקינט אלא ים ליבוביץ’ בת ה-8.

כך גם במקרה של פרסומת המיועדת למגזר החשוד הזה שמתקרא “מעריצי ‘רמזור’”. לא אתחֵב לתוך מפגשי המעריצים שלהם ואקלקל את המורל בתהיות “אבל הפאנצ’ים לא צפויים מדי?”. וכיוון שכך, לא אוכל גם לצקצק על הפרסומת. אומר רק שהיא חדה ומצחיקה ועשויה היטב, אם אתם אוהבים את “רמזור”. אני, וזה במאמר מוסגר כי אני ממש לא דוגמה, חושבת שזה מטומטם.

שייתנו לנו את הנבחרת וזהו

אלי אוחנה
אלי אוחנה צילום: עודד קרני
זו השנה הרשמית של מתקפות הנוסטלגיה, ללא ספק. עכשיו גם אלי אוחנה נזכר בחיבה בימים שבהם היה פרזנטור שמפו בפרסומת משמימה, ועושה זאת על ידי השתתפות כפרזנטור שמפו בפרסומת משמימה חדשה. אח, ימי קדם. המתקפת גובה גם קורבנות - סביבי מתהלכים אנשים חיים-מתים שנפשם רוטשה על ידי הפרסומת של לאומי דיגיטל, שעשתה שימוש בנכס המקודש של “דלת הקסמים”.

לי דווקא לא אכפת, זו לא הנוסטלגיה שלי, אבל הם ביקשו שאמסור לכם שתפסיקו. די. צחקנו, נהנינו, אמרנו “שייא אללה איך שכחתי את זה”, מחינו דמעה. בפעם הבאה שיתחשק לכם לנבור לכו לטיפול. אוחנה, אני מדברת אליך.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

הכל בדולר

נמרוד פרידברג מפזר את הגיגיו על הפרסומות שעשו לו את השבוע

לכל הכתבות של הכל בדולר

עוד ב''הכל בדולר''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים