האם המגזר הערבי נטש את פותנה?
ביום ראשון משרד הפרסום הערבי סקטורס אלבוסתני דיווח על גיוס כללי במגזר לטובת ג'אבר, אבל בפועל היתה היענות חלקית בלבד

פותנה, האח הגדול צילום: רועי ברקוביץ
"החל מהיום, יעלו באתרי האינטרנט המובילים במגזר הערבי באנרים, הקוראים לסמס עבור המתמודדת פותנה" - כך פורסם במספר אתרים, דוגמת דה מרקר ו נענע 10, כמו גם ב מאקו של קשת, הזכיינית המשדרת את התוכנית. את הקמפיין אמורים האתרים להעלות בהתנדבות. אלא שבשניים מהאתרים המובילים במגזר , פאנט (המחזיק ב-85% מעוגת האינטרנט במגזר) ואלסנארה, לא מעוניינים.
בפאנט טוענים כי לא שמעו על היוזמה עד שנחשפו אליה בתקשורת: "בפועל לא העלינו שום קמפיין כזה, אין לנו כוונה כזאת ואף לא פנו אלינו ישירות", טוען בכיר מפאנט בשיחה עם עסקים. "התפלאתי לקרוא ידיעה על האתרים המובילים, כשבפועל השניים הכי מובילים לא העלו את הקמפיין".
מאלסנארה , מוסרים שקיבלו פנייה מסקטורס, אך סרבו מסיבותיהם שלהם. מנכ"ל סקטורס, מוסא חסדייה, מסר לעסקים: "פנינו לפאניט ואלסנארה ואנו פונים אליהם שוב שיירתמו לעזור למתמודדת". בין אלה שכן יצאו עם הקמפיין: אתר האינטרנט של עיתון כל אל ארב, שהמו"ל שלו הוא חסדייה, האתר בוקרה, האתר פארפש ואתרים מקומיים קטנים.







נא להמתין לטעינת התגובות


