חברת "טוויסטד" מתרחבת

תהפוך לסוכנות אינטראקטיב ושיווק דיגיטלי, שתספק פתרון מקיף בתחומי הוידיאו, הסלולר והחיפוש

חני יודל | 24/2/2010 12:13 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
חברת שיווק השיחה "טוויסטד" מתרחבת, והופכת לסוכנות אינטראקטיב ושיווק דיגיטלי, שתספק ללקוחותיה פתרון כולל בעולם הדיגיטל. במסגרת שינוי האסטרטגיה, תקים החברה 3 מחלקות ייעודיות חדשות, שיעסקו בתחומי הוידיאו, הסלולר והחיפוש.
 
אלון מוליאן
אלון מוליאן דודי ארדו

עלות ההשקעה במהלך נאמדת בחצי מיליון שקל. לצורך ההתרחבות יגויסו לחברה בשבועות הקרובים 8 עובדים חדשים מהתחומים הרלוונטיים. 

מחלקת הסלולר החדשה של החברה תכלול פיתוח והפקה של אפליקציות סלולריות לכלל סוגי המכשירים. מחלקת הווידאו תעסוק בהפקות וידאו אינטרנטיות ובהקמת ערוצי וידאו ביו-טיוב לעולם האינטראקטיבי, ומחלקת החיפוש תפעל ליצירת קריאייטיב מעורר שיחה בגוגל.

מטרת המהלך היא להפוך את טוויסטד מחברה הפועלת בעיקר בעולמות שיווק השיחה ברשתות חברתיות, לאחת מ-3 חברות האינטראקטיב הגדולות בתחום, עם התמחות באפיקי המדיה הדיגיטלית. 

טוויסטד הוקמה ב- 2006 על ידי אלון מוליאן וקרן פרידמן. בין לקוחותיה נמנים שירותי בריאות כללית, פלאפון, בזק בינלאומי, נירלט, בנק לאומי, מגה, דיאדורה ועוד. השבוע זכתה החברה בתקציב האינטרנט של HIT (המכון הטכנולוגי חולון) בהיקף של כמיליון שקל, בתום מכרז בו השתתפו נקסט אין, סאצ'י אינטראקטיב ואחרות. 

 

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''תקשורת''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים