נעבור לפרסומות: מעתיקנים, נמאסתם!

איזה עולם קטן. אחרי שקוקה קולה העתיקה מיטבתה, גם פפסי העתיקה מסלקום. כלומר מאותו קליפ שסלקום העתיקה ממנו

רחלי רוטנר | 20/2/2010 9:28 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
הפרסומת המקורית
הפרסומת המקורית צילומסך

זה מחמיא כשמעתיקים ממך. בייחוד אם אתה פשפש זעיר על מפת היקום שאף אחד לא סופר, ובוקר אחד מלך הכיתה מתחיל להתלבש כמוך.

או אז לבבך הפשפשי מתחיל להלום בלחישת "ידעתי שבכל זאת יש בי משהו", ומיד אתה מתמלא מוטיבציה להכפיל את כמות העתקותיך מאחרים, כי בכל זאת, הקארמה חייבת לך משהו. למחרת כולם שוב שוכחים ממך ואתה נרגע ושב לנום בין ידידיך המפגרים, שם מקומך. זו דרכו של עולם.
 
החיקוי של סלקום
החיקוי של סלקום צילומסך

כך בדיוק השתנקו פרסומאי ישראל וסתם אזרחים מול הסופרבול לפני שבועיים, כשגילו פרסומת נוכרית נוצצת לקוקה קולה, המועתקת להדהים מהפרסומות של שוקו יטבתה אצלנו, רק עם איזה מייקל במקום מיכאל הנגבי (אכן, אפילו לוהק שחקן עם שם זהה). מיד החל לב הפשפש שלנו לרטוט, עם יותר משמץ של גאווה לאומית.

פפסי - החיקוי של החיקוי
פפסי - החיקוי של החיקוי צילומסך

עדיין לא ברור כיצד בדיוק אירע הדבר, אך בינתיים, מתחת לרדאר, התרחש שוד נוסף, פחות מורגש: המתחרה של קוקה קולה שחררה פרסומת קצבית ובה אזרחים שונים לוגמים פחיות פפסי על גבי מסך מחולק ומעבירים שלטים וידיים בין המסכים – בדיוק כבפרסומת העברית ההיא של סלקום ווליום ערד!

מי שמע על דבר כזה?! אולי רק חברי הלהקה היפנית SOUR, שסלקום העתיקה מהם את הקליפ "Hibi no neiro", אבל באמת, אנשי הפפסי הנלוזים עברו כל גבול.

הפעם אנחנו כבר מסרבים לחוש מוחמאים. שפכו את הקוקה קולה, הפלישו באסלה את הפפסי, מהיום ישראלי אמיתי שותה רק RC קולה, לפחות עד שהם ייצאו עם פרסומת שהסלוגן שלה הוא "Eyn eyn eyn kmo RC". והאחרון שיוצא שיכבה את האור לגויים.
הקץ לניסויים בעמודי שדרה!

כואב הלב לראות את קובי, עמוד השדרה הסימפטי והביישן, נמעך קשות בידיו של המדען הסאדיסט ותומך הסער שיינפיין של מכון וינגייט. אבל אם לומר את האמת, הרי שאחרי כאלה עינויים איומים וצפופים זה כבר ממש לא משנה על איזה מזרן

אתה נח. לו אותי מחצו בפיתול לתוך אקווריום ואז שלחו למנוחה, הייתי נרגעת גם על פיקה מדובלל של הומלס, ושייחנקו כל מהפכני האורתופדיה. אין צורך, אם כך, להתעלל בידידנו השדרתי כדי להבהיר את הנקודה. שחררו את קובי.

הו, הזוועה

פרסומת לשקם אלקטריק
פרסומת לשקם אלקטריק צילום: אלירן אביטל, יח''צ
מישהו במשרד הפרסום אדלר חומסקי ורשבסקי שמע שז'אנר המחזמרים כבר נמאס עלינו כליל והזדרז להכריז: "אבל רגע, זה יכול להיות הרבה יותר גרוע! אוכיח לכם". והוכיח.

באמת שלא חשבנו שזה יכול להיות יותר גרוע, אבל איכשהו הצליחו להיתחב למחזמר של שקם אלקטריק עוד ועוד אלמנטים מביכים: המצלמות הנסתרות, שאמורות לתת תחושת אותנטיות אבל פשוט מכערות עוד יותר את הריקוד המעפן ממילא, הגרפיקה הגרועה של הטקסט, השיר המפגר ("שקם אלקטריק את הבית משדרגליק"), הרעיון הישן והמשומש של הפנינג פתאומי בלב החנות.

וממש כשאתם חושבים שהזוועה הסתיימה מגיח צביקה הדר - מיסטר מאוס בכבודו ובעצמו - וצווח את זמרתו המבהילה. הח"מ, שסובלת ממילא מפוביית צביקה הדר כבר שנים, נזקקה לשני מקבצים תמימים כדי להתאושש ממה שראתה. הפרסומת הגרועה של השנה כבר בפברואר? כל הכבוד על השאפתנות.


כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

הכל בדולר

נמרוד פרידברג מפזר את הגיגיו על הפרסומות שעשו לו את השבוע

לכל הכתבות של הכל בדולר

עוד ב''הכל בדולר''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים