ריאליטי בקמפיין החדש של שקם אלקטריק
בני גרינאפל, מנכ"ל שקם אלקטריק: "החלטנו על כיוון חדש, שיבדל את הרשת. אני מעריך שהקמפיין יהפוך לשיחת היום"

צביקה הדר בפרסומת לשקם אלקטריק צילום: אלירן אביטל, יח''צ
באמצעות פרסום אדלר חומסקי הושקעו במהלך כ-5 מיליון שקל לרגל אסטרטגיה שיווקית חדשה הפונה לקהל צעיר, ולראשונה גם לציבור המתלבטים, טרם תהליך הרכישה. הקמפיין יראה אור מחר בטלוויזיה ובאינטרנט ויימשך 3 שבועות.
הוא יציג לקוחות פוטנציאליים שהגיעו לאחת מחנויות החברה שרושתו ב-12 מצלמות נסתרות, כאשר את המוכרים בחנות החליפו שחקנים, שפצחו בשירה ובריקודים באמצע הדיאלוג עם הלקוח. בסיום כל סצנה כזאת הגיע פרזנטור הרשת צביקה הדר לשיחה עם הלקוחות המופתעים. על המתרחש פיקח הבמאי יואב צפיר מחדר בקרה שנבנה במשרד האחורי של החנות.
הקמפיין הלא שגרתי הזה הוא הקמפיין הראשון שמבצע אדלר חומסקי לחברה, לאחר שקיבל את התקציב ביולי האחרון. קודם לכן טיפל במותג משרד זרמון גולדמן, שאחראי לליהוק של הדר כפרזנטור לפני כשנתיים. החוזה שנחתם עמו הוא ל-3 שנים תמורת כ-700 אלף דולר.
הקמפיינים הקודמים בכיכובו, באמצעות זרמון גולדמן, עוררו טענות בענף לשימוש לא מושכל בפרזנטור בסדר גודל של הדר. בענף טענו כי במשרד הפרסום לא הצליחו למנף את כוחו של הדר, ונראה כי הקמפיין החדש מנסה לשנות זאת. "מה שעשינו בגלגולים קודמים לא רלוונטי", אומר לעסקים בני גרינאפל, מנכ"ל שקם אלקטריק. "החלטנו על כיוון חדש, שיבדל את הרשת. אני מעריך שהקמפיין יהפוך לשיחת היום".