טעם החיקוי
קוקה קולה הציגה בסופרבול פרסומת יקרה, אלא שהיא כמעט זהה לזו של יטבתה. חברת הפרסום בארץ: "קלענו לטעם הגדולים"

הפרסומת של קוקה קולה בסופרבול, משמאל, לצד הפרסומת של יטבתה צילומי מסך
בפרסומת הראשונה מככבת דמות מ"משפחת סימפסון", ובפרסומת השנייה נראה גבר סהרורי, המתהלך מתוך שינה באמצע הלילה במדבר, בחיפושים אחר המשקה הפופולרי, כשברקע מוזיקת הבולרו של ראוול (ליחצו כאן כדי לראות את הפרסומת).
נשמע מוכר? משרד הפרסום הישראלי שלמור אבנון עמיחי אחראי לקמפיין זהה לחלוטין למחלבות יטבתה, שנוצר כאן בשנת 2005. בקמפיין הישראלי מגלם את הגבר הסהרורי מיכאל הנגבי, המשמש פרזנטור של החברה זה עשר שנים, לצד אותו הפסקול. בחברה הביעו אמש תדהמה כשהגיע לידיהם הסרטון של ענקית המשקאות קוקה קולה, אך הם לא מתכוונים לנקוט צעדים משפטיים נגדם.
אחת הפרסומת של מיכאל הנגבי ליטבתה
"אין לנו מושג איך קוקה קולה יצרו סרטון כל כך דומה, אין שום קשר בין משרד הפרסום של יטבתה לבין משרד הפרסום של קוקה קולה העולמית", אומרים גורמים בחברה, "זה משעשע ומאוד מחמיא לנו שקלענו לטעמם של הגדולים ביותר.
"זה תענוג לראות איך סרטוני יטבתה מזוהים עם המותג - כל מי שצפה בסרטון מיד חשב שהוא דומה מדי לזה של יטבתה". ממחלבות יטבתה לא נמסרה תגובה.