בלבריסטה: העולם מצחיק אז צוחקים
הנה פרסומות שיגרמו לכם לחייך. הברקה גאונית לשיווק בירה, גברים שיודעים ליהנות מבקר נמוך וגם עולם שלם ומקסים עשוי מפלסטלינה
אפשר לרגש, אפשר לחדש אבל בעיקר אפשר להצחיק כי מצחיק יכול להפוך לקאלט, למטבע לשון לבדיחה מסביב לשולחן. הפרסומת הזו של BUD LIGHT – בירה אמריקנית שתמיד מתהדרת בפרסומות משעשעות, כאלו שלא לוקחות ברצינות את המוצר אלה אומרות לקהל – חבר'ה, אנחנו גם טעימים וגם כיפיים, הצליחה להצחיק אותי גם הפעם. הסברים הרבה לא צריך, כמאמר המשפט – כשתראו תבינו.
פשוט חזירות
באתר הבית שלהם תוכלו לראות לראות את כל הפיצ'רים שהם שמו כדי ליצור את אווירת הרפובליקה. מהאפשרות לקבל אזרחות במדינה ועד לטיפים לתייר המתחיל. מעולה זו לא מילה. בישראל ניסתה חברת זוגלובק ליצור עיר של פסטרמיסטים (לא ברור
לי למה תמיד מהלכים כאלה קשורים איכשהו לבשר) אבל שינתה לאחרונה כיוון ואולי טוב שכך.
Republic of Bacon לעומתם ממשיכים עם הקו ועושים את זה לא רע בכלל. ממליצה להכנס לאתר וגם ללכת בזמנכם החופשי (אם יש כזה) ל-YOUTUBE ולראות את סדרת הסרטונים שנעשתה לאחרונה כדי לפרסם את המוצר. בסה"כ בייקון ותראו איזה יופי של בידול!
המניפיסט הנשי
תוסיפו לזה אחריות ליותר מידי דברים בבת אחת וקיבלתם חתיכת סחרחורת. אז כאישה, הרשו לי להציג בפניכם פרסומת שגרמה לי להזדהות. הקונוטציה הראשונית, אני מודה, היא לא ממש מזון אלא יותר תרופה לכאב ראש ולכן אני לא מכתירה את הפרסומת הזו כהצלחה מסחררת, אבל רק בשביל הפמיניזם אני מצדיעה. יודעים מה? אפילו עשה לי חשק לטעום חתיכה. הפרסומת כדרך אגב ל Twistos– קרקרים מזינים ובריאים... בתיאבון
אמריקה
בארה"ב בכל עשור קמה לחיים לשכה בשם לשכת הקונצנזוס במטרה לבדוק כיצד לשפר את חייהם של התושבים ולחלק 400 ביליון דולר (!) לטובת פרויקטים קהילתיים מדינתיים חשובים. המהלך הוא פדראלי, חוקתי וכל אזרח מחויב להשתתף. מזכיר את הזמן שבו עשו בישראל סקר לכל המדינה, אבל קצת אחרת. קודם כל נשיאות אובמה שנחשבת לנשיאות אינטרנטית ממשיכה בכיוון ולטובת המאורע יצרה אתר, בלוג, רשתות חברתיות כמו YOUTUBE ו-TWITTER וגם סרטונים.
האחד שראיתי הוא אנימציית פלסטלינה בסטופ מושן. אנימציה למי שעוקב, היא אחד הדברים האהובים עלי. נהניתי לראות את הסרטון ואת ההשקעה המדהימה שנעשתה כאן על מנת ליצור אותו. הלשכה רוצה את שיתוף הפעולה של האזרחים ומנסה להסביר להם מדוע זה כל כך חשוב. כמו שבישראל הלכו בלפ"מ על פרזנטורים מצוירים כך גם כאן אלא ששמו גם ילדה וזה בכלל קונה עוד חצי הקשבה. לאזרח היחיד הרבה יותר קל, כך נדמה, להתחבר לדמות מצוירת מאשר לדמות בשר ודם לה ניתן לשייך דעות והשקפות. אז השקעה עצומה יש כאן, יופי של קריאייטיב, גם הקופי לא רע ובסה"כ נראה שיש שם מי שיודעים את העבודה. אחרי שיר ההלל הזה תנו לי רק להגיד שבכל מקרה אני חולה על המדינה (ישראל למי שתהה)







נא להמתין לטעינת התגובות


