בלבריסטה: טיפשים בלי הפסקה

לא משנה אם אתם אמהות שרוצות להילחם באלכוהול, או אתר למציאת עבודה, עם קצת, הומור ותעוזה, תגלו שהטיפשות היא דבר גאוני

nrg מעריב | 24/1/2010 8:52 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
מכירים את המשפט הזה שתמיד מתרוצץ לנו בראש "רק שלא נצא טיפשים"? חס וחלילה שנעשה משהו שיראה או ישמע מטופש. זה מה שרובנו עושים. אנחנו עסוקים בהיגיון במקום במה שחשוב באמת וזה לעשות מה שהלב שלנו אומר. כנראה שבוע שלם עם אירופאים גרם לי להבין ששכל זה טוב ויפה אבל מה עם הבפנוכו? אז כדי קצת להשתחרר מהכבלים (ותאמינו לי, לכל אירופאי יש איזה 20 כבלים בתנאי שהוא לא מוצף בבירה) קבלו מדור מאוד, איך נגדיר את זה? טיפשי...
החוכמה שבטיפשות

 

בעיני מותג אופנה טוב שרוצה לשדר תחכום, אדג'יות ויכולת לראות מה יהיה IN מחר, לא צריך יותר מאשר אומץ.

אומץ להגיד את הדברים כמו שהם גם אם הם נשמעים מוזרים וזה בדיוק מה שעשתה חברת דיזל. הקמפיין החדש של המותג נותן את כל הדברים האלה ביחד.

בזמן שהחברה במאה ה-21 רודפת אחרי כסף ומקשרת כסף לחוכמה, לאנשים מוצלחים וכאלה שאף פעם לא עושים דברים מטופשים, באה דיזל ואומרת את ההפך הגמור אבל ההגיוני, טיפשות היא הדבר שמזיז את העולם שלנו. הקמפיין שמלווה את האמירה הזו מסביר מיהו הטיפש. אותו אחד שיש לו אומץ לטעום דברים חדשים גם אם לא בטוח שכדאי, להתנסות בחוויות
חדשות גם אם הן מוזרות ולהתלבש אחרת גם אם כולם לא חושבים שזה הגיוני, כי רק לטיפשים יש את האומץ.

רק טיפש ינסה משהו שנראה מטופש. חכמים פשוט לא יגיעו לזה, הם עושים את מה שנכון, הגיוני ומחושב. תודו שזו אמירה מלאת הגיון ובעצם מאוד חכמה. תקשיבו ללב במקום לשכל. הסרטון והפרינטים שמלווים את הקמפיין עושים את העבודה ומאפשרים לדיזל להשיג את המיצוב הנכון ביותר למותג. הקמפיין יוצר עניין חדש וגישה חדשה, הוא ייחודי, לא הולך עם הזרם וזה בדיוק מה שמותג אופנה צריך כדי להישאר רלוונטי. תוסיפו לזה סרטון מושלם עם מוזיקה מושלמת לא פחות וקיבלתם אוצר.

אני ממליצה להיכנס לאתר שמאדיר את הטיפשות וגורם ללקוח לחפש איך להיות טיפש. בקיצור טיפש זה הדבר הבא. אל דאגה, הקמפיין הזה כל כך חכם שאין סיכוי שהמיצוב של דיזל יהיה "טיפשי". הוא כמובן מקושר עם youtube  ומכיל את האופציה להעלות סרטונים טיפשיים לרשת. יש לי תחושה שזה יתפוס כל כך חזק עד שהחיקויים יתחילו לצוץ בכל פינה. אני רק קיבלתי מזה השראה.

http://www.youtube.com/watch?v=Y4h8uOUConE

תרבות ושתייה

 

אבל יש טיפשות ויש טיפשות. בלי להיות יותר מידי חינוכית, בואו רק נגיד שכל תרבות השתיה שפושה בארץ שלנו לא ממש ברורה לי. הרי מותר לשתות כאן מגיל 18 וזה לא כזה מבוגר, אז מאיפה הלחץ של ילדים בני 12 ו-13 לשתות עד לעלפון? כנראה יותר מידי הורמונים בחלב גורמים להתבגרות מוקדמת.

בכל אופן משרד החינוך, בריאות וכו' מנסים להלחם בתופעה וכמובן שפרסום הוא חלק בלתי נפרד מהחבילה. המטרה היא על פי רוב לפנות לילדים עצמם, השאלה היא רק האם יש עם מי לדבר והאם ככה באמת עושים את זה? בינתיים התשובה שאני מצאתי היא שלא. לא בטוח שצריך לפנות רק לילדים ולא בטוח שככה.

רק לשם ההשוואה הנה קמפיין של ארגון אמהות נגד שתייה מוגזמת (Mothers Against Drunk Driving-MADD), שרץ עכשיו בארה"ב. תאמינו או לא אבל הפרסומות שבו אותי. קודם כל הויז'ואל מספיק חזק, מדליק ולא אנמי כדי למשוך גם ילדים ומספיק מסביר כדי למשוך את ההורים. אי אפשר להתעלם מהקריאייטיב המשובח או המוזיקה שפשוט עושה את הכל הרבה יותר נכון. אין כאן דיבורים יש כאן רק ויז'ואלים שמעבירים את המסר. הפרסומת לא "זקנה" או עייפה. היא לא מדברת מעליך אלא נכנסת ישר בין העיניים. שימו רמקולים בפול ותתרכזו, כי ככה עושים את זה.

http://www.youtube.com/watch?v=r16bRjVEjlA

נקודה למחשבה

 

אז מה זה בעצם להיות טיפש? בעיקר לעשות ולא להסס, מה שמוביל אותי בצורה נפלאה לרגע הזה שבו אנחנו יודעים שצריך לחפש עבודה אבל אנחנו פשוט מפחדים. מפחדים משינוי, מפחדים לעשות צעד מטופש מפחדים מהלא נודע. רובנו פשוט נשארים במקום כי התרגלנו. גם אם מסביבנו יפלו קירות ומגדלים יקרסו, אנחנו נשאר. כדי להסביר את כל זה בלי באמת להגיד את כל זה, יצא אתר Career Builder – אתר למציאת עבודה, בקמפיין מצחיק במיוחד שמראה עד כמה אנחנו יכולים להיות פתטיים. עכשיו כשיש רושם שהמצב הכלכלי קצת משתפר בוודאי נראה יותר ויותר פרסומים של חברות לניהול קריירה או משא"ב, ככה שעבור הסנונית הראשונה זו פרסומת פשוט מעולה. הנושא מפחיד עבור רבים מאיתנו אבל ההומור מתמודד איתו יופי. חודר לשוק וממצב את career builder כמותג שיודע על מה הוא מדבר אבל כזה שמסוגל לצחוק על נושא רציני.      

http://www.youtube.com/watch?v=d1FxwagDP8A

שיהיה לכם שבוע מטופש במיוחד...

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

בלבריסטה

תראו לי איש שיווק שתקן ואני אוכיח שהוא ארט. הרי איך אפשר לחיות בעולם שכולו פרסום ושיווק בלי לקשקש על זה קצת? אז קבלו, ברבורי רשת, על פרסומות מהעולם הגדול

לכל הכתבות של בלבריסטה

עוד ב''בלבריסטה''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים