בלבריסטה: טיפשים בלי הפסקה
לא משנה אם אתם אמהות שרוצות להילחם באלכוהול, או אתר למציאת עבודה, עם קצת, הומור ותעוזה, תגלו שהטיפשות היא דבר גאוני
החוכמה שבטיפשות
אומץ להגיד את הדברים כמו שהם גם אם הם נשמעים מוזרים וזה בדיוק מה שעשתה חברת דיזל. הקמפיין החדש של המותג נותן את כל הדברים האלה ביחד.
בזמן שהחברה במאה ה-21 רודפת אחרי כסף ומקשרת כסף לחוכמה, לאנשים מוצלחים וכאלה שאף פעם לא עושים דברים מטופשים, באה דיזל ואומרת את ההפך הגמור אבל ההגיוני, טיפשות היא הדבר שמזיז את העולם שלנו. הקמפיין שמלווה את האמירה הזו מסביר מיהו הטיפש. אותו אחד שיש לו אומץ לטעום דברים חדשים גם אם לא בטוח שכדאי, להתנסות בחוויות
חדשות גם אם הן מוזרות ולהתלבש אחרת גם אם כולם לא חושבים שזה הגיוני, כי רק לטיפשים יש את האומץ.
רק טיפש ינסה משהו שנראה מטופש. חכמים פשוט לא יגיעו לזה, הם עושים את מה שנכון, הגיוני ומחושב. תודו שזו אמירה מלאת הגיון ובעצם מאוד חכמה. תקשיבו ללב במקום לשכל. הסרטון והפרינטים שמלווים את הקמפיין עושים את העבודה ומאפשרים לדיזל להשיג את המיצוב הנכון ביותר למותג. הקמפיין יוצר עניין חדש וגישה חדשה, הוא ייחודי, לא הולך עם הזרם וזה בדיוק מה שמותג אופנה צריך כדי להישאר רלוונטי. תוסיפו לזה סרטון מושלם עם מוזיקה מושלמת לא פחות וקיבלתם אוצר.
אני ממליצה להיכנס לאתר שמאדיר את הטיפשות וגורם ללקוח לחפש איך להיות טיפש. בקיצור טיפש זה הדבר הבא. אל דאגה, הקמפיין הזה כל כך חכם שאין סיכוי שהמיצוב של דיזל יהיה "טיפשי". הוא כמובן מקושר עם youtube ומכיל את האופציה להעלות סרטונים טיפשיים לרשת. יש לי תחושה שזה יתפוס כל כך חזק עד שהחיקויים יתחילו לצוץ בכל פינה. אני רק קיבלתי מזה השראה.
http://www.youtube.com/watch?v=Y4h8uOUConE
תרבות ושתייה
בכל אופן משרד החינוך, בריאות וכו' מנסים להלחם בתופעה וכמובן שפרסום הוא חלק בלתי נפרד מהחבילה. המטרה היא על פי רוב לפנות לילדים עצמם, השאלה היא רק האם יש עם מי לדבר והאם ככה באמת עושים את זה? בינתיים התשובה שאני מצאתי היא שלא. לא בטוח שצריך לפנות רק לילדים ולא בטוח שככה.
רק לשם ההשוואה הנה קמפיין של ארגון אמהות נגד שתייה מוגזמת (Mothers Against Drunk Driving-MADD), שרץ עכשיו בארה"ב. תאמינו או לא אבל הפרסומות שבו אותי. קודם כל הויז'ואל מספיק חזק, מדליק ולא אנמי כדי למשוך גם ילדים ומספיק מסביר כדי למשוך את ההורים. אי אפשר להתעלם מהקריאייטיב המשובח או המוזיקה שפשוט עושה את הכל הרבה יותר נכון. אין כאן דיבורים יש כאן רק ויז'ואלים שמעבירים את המסר. הפרסומת לא "זקנה" או עייפה. היא לא מדברת מעליך אלא נכנסת ישר בין העיניים. שימו רמקולים בפול ותתרכזו, כי ככה עושים את זה.
http://www.youtube.com/watch?v=r16bRjVEjlA
נקודה למחשבה
http://www.youtube.com/watch?v=d1FxwagDP8A
שיהיה לכם שבוע מטופש במיוחד...