תקציב גיבור סברינה - לבאומן בר ריבנאי

משרד הפרסום באומן בר ריבנאי יטפל מעתה בפעילות הפרסומית של גיבור סברינה בהקף של 4 מיליון שקל

חני יודל | 19/1/2010 13:10 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
חברת גיבור סברינה מעבירה את תקציב הפרסום שלה, שב-2010 יעמוד על כ-4 מיליון שקל, לקבוצת באומן בר ריבנאי. המשרד יטפל בפעילות הפרסומית של החברה, ובכלל זה במותגיה השונים, הכוללים את פיקס, CAN CAN, קשרל, סברינה, רשת החנויות לודז'יה רוטקס ועוד.

ב-5 השנים האחרונות טופל תקציב הפרסום של גיבור סברינה במשרד אליקים הרמן נהרדע. המעבר לבאומן הוא חלק ממהלך רחב של בניית אסטרטגיה פרסומית
חדשה לחברה, מיתוג מחדש ורענון הפעילות השיווקית לקראת עונת הקיץ הקרובה.

גיבור סברינה, מקבוצת ארגמן תעשיות, מתמחה בתחום ההלבשה התחתונה, לבוש השינה, גרביים. החברה  מעסיקה בישראל כ- 250 עובדים, ומשווקת את מוצריה באמצעות רשת החנויות לודז'יה רוטקס, הנמצאת בבעלותה ומונה כ- 31 חנויות בפריסה ארצית, וכן באמצעות רשתות שיווק וחנויות מובחרות בתחום הלבשת הפנאי וההלבשה התחתונה.


כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''תקשורת''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים