איש השיווק של 2009: סמנכ"ל השיווק של בזק
רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק בארבע השנים האחרונות זכה בתואר מטעם איגוד השיווק הישראלי

גוראון משמש כבר 4 שנים כסמנכ"ל השיווק של החברה. לפני כן היה סמנכ"ל שיווק בחברת ברק 013, ולפני כן מנהל שיווק עסקי בחברת סלקום. התואר הוענק לו על ניהול מהלך המיתוג מחדש של בזק, במסגרתו התמקדה החברה בהרחבת השירותים בבית הלקוח, בסיסמה "בזק-הכי טוב בבית".
בזק מנכסת לעצמה את עולם הרשתות האלחוטיות, ועל פי נתוניה, 90% מהציבור משייכים רשתות לבזק, וכבר מעל חצי מיליון מלקוחות החברה הצטרפו לרשת הביתית ונהנים מחופש תנועה בבית.
הודות למהלך זה ומהלכים נוספים, כמו השקת רשת ה-NGN, רשמה השנה בזק שיאים, הן ברווחיות -מעל 50% מכלל ההכנסות - והן בתדמית ובנאמנות לקוחות, תחומי הטלפוניה והאינטרנט.
אף שהיה אחראי למהלכי שיווק משמעותיים רבים במהלך השנה החולפת, לא זכה רמי לוי לתואר איש השיווק של השנה. במהלך 2009 הביא לוי להסתערות לקוחות על סניפיו, פעם אחר פעם, בזכות גימיקים שיווקיים כמו מצות בשקל או סופניות בחצי שקל. זאת לאחר שהביא לירידת מחיר העוף ל-40 אגורות לקילוגרם. מהלכים אלה הוכיחו עצמם בקופות, והביאו לעלייה חדה בהכנסות רשת שיווק השקמה שבבעלותו. הערכות הן כי לעובדה שלוי אינו חבר איגוד השיווק היה משקל לא מבוטל בהחלטה שלא להעניק לו את הפרס, שלדעת רבים הגיע לו.
איגוד השיווק התקשה להציג בכנס הנוכחי תובנות חדשות בעולם השיווק, ולא הביא לצורך כך מומחי שיווק בינלאומים שהיו יכולים להפכו למקצועי יותר. דוגמה נוספת לקידום חברות ומותגים
המועמדים האחרים לתואר איש השיווק של השנה היו נבחרי "איש השיווק של החודש" ב-2009, ובהם : לירן דן, סמנכ"ל מדיה אינטראקטיבית בחדשות ערוץ 2; פרופ' אורי שני, מנהל רשות המים; עמית לבני, ראש אגף השיווק של אל על; גלי ניר, סמנכ"לית השיווק של מעבדות מטרנה; דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של יס; הלל פרטוק, דובר עיריית תל אביב-יפו; חגי גולן, העורך הראשי של גלובס; דני טרגן, מנכ"ל תמי 4; שרון מומן, סמנכ"ל השיווק של גינדי החזל קות; וגל שולמן, מנהל שיווק דטרגנטים בהנקל סוד.