בלבריסטה: אגו מלגו

חברת לגו חוגגת רגעים של אאוריקה בפעילות קרובה למושלמת, ואינטל מעבירים את התחושה שהם יודעים מה הם עושים. פרסומות מהעולם

אביגיל סוקניק | 17/1/2010 12:22 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
יסלחו לי כל המסנגרים אבל השבועות האחרונים בעולם הפרסום הישראלי מתאפיינים ביובש גדול. אז בהעדר עניין מבית, קבלו כמה יצירות שלגמרי עושות את העבודה.
לא רק למבינים

גאונים הם אנשים קצת שרוטים ומתמטיקאים הם הקרם דה לה קרם של הנישה הזו. לך תבין מה יושב לאנשים חובבי מספרים בראש. אינטל בפרסומת מיצובית לכל דבר, מספקת הצצה כזו כשהיא מעמידה בחזית סיטואציה של שני גאוני מחשבים.



את הבדיחה לא נבין לעולם, אבל לראות שני אנשים נקרעים מצחוק מדבר פעוט כל כך זה מצחיק במיוחד. אני אישית התפוצצתי כל כך, שנדמה לי שהוצאתי כמה שכנים משלוותם.

פתאום עולם המחשבים, שנראה לרבים מאיתנו בליל
לא מובן של כל מיני שפות משונות, דבר המיועד למביני דבר, יורד אלינו ומסביר לנו פנים, נותן לנו את התחושה שגם אם לא נבין אותם הם יודעים מה הם עושים והם עושים את זה בשבילנו.

אני לא מבינה כלום במחשבים ועבורי אינטל זה משהו שקשור למחשב, ומעבר לזה, נאדה, אבל עכשיו הם גרמו לי לחבב אותם. אז במחשב הבא שאני אקנה אני אעדיף את השם של אינטל בין המרכיבים לעומת משהו אחר. פניה שהיא גם למבינים וגם לאלו שלא עושה כאן את העבודה.

שיעור בגינון

הפעם הראשונה שבחרתי לגדל צמח היתה במעונות באוניברסיטה. לא עבר שבוע והעציץ התהפך לי מהשולחן לרצפה. אספתי את האדמה, דחפתי הכל למקום ובשל רגשות אשמה רבים החלטתי להתמסר לטיפול, מבחינתי הכוונה היתה לתת לו מים והרבה. מיותר לציין שאחרי עוד שבוע הצמח נבל, קמל ולדעתי התאבד מרצון.

מאז ועד היום צמחים עושים לי את זה. אני מגדלת והורגת אותם באופן תדיר, כך שפרסומת להשבחת צמחיה ביתית שמבטיחה שהצמחים יגדלו, קונה אותי בלי למצמץ. תראו את כל הירוק הזה, הכל נראה פשוט נפלא. ההבטחה עושה לי את זה, החיבור ליערות עבותים בהחלט משרתת את המטרה.

בקיצור, אני קונה!

מתוך הפרסומת
מתוך הפרסומת
קליק

פעילות שיווקית מקסימה וקרובה למושלמת של חברת LEGO. זוכרים? לפני שהגיע הפליימוביל וחבר מרעיו היה כאן לגו, פשוט תמים ומלא באפשרויות. לגו חוגגת באאוריקה, אותו רגע מכונן בו אדם יודע שהוא מצא פתרון לבעיה או תגלית חשובה.
 


מבחינת לגו, רגע האאוריקה הוא הרגע בו נשמע הקליק, הנורה נדלקת במוח ומסמלת את הבזק הרעיון, הרגע בו כל החלקים מתחברים. זו דרך מקסימה לשווק מותג עם הרבה אוירה, השראה ונופך חינוכי.

האתר מאפשר לאנשים להעלות רעיונות שהיו להם, גם אם הם לא קשורים לאבני הלגו והסרט שיצא לטובת העניין רק מסביר בצורה יותר ברורה על מה מדובר. כנסו לאתר שנבנה לצורך האירוע. הוא נקרא LEGOCLICK והוא לגמרי שווה בדיקה.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

בלבריסטה

תראו לי איש שיווק שתקן ואני אוכיח שהוא ארט. הרי איך אפשר לחיות בעולם שכולו פרסום ושיווק בלי לקשקש על זה קצת? אז קבלו, ברבורי רשת, על פרסומות מהעולם הגדול

לכל הכתבות של בלבריסטה

עוד ב''בלבריסטה''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים