"חצויה" נמכרה ב-12 מדינות

סדרת הנוער "חצויה" נמכרה לאחרונה בפורטוגל, אנגולה, מקדוניה ומוזמביק. בחצי השנה האחרונה נרכשה לשידור על ידי 12 מדינות בסך הכל

ערן סויסה | 7/1/2010 13:42 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
טרנד הערפדים לא חלף מן העולם: הסדרה "חצויה" נמכרה בתוך 6 חודשים ל- 12 מדינות.

דורי מדיה גרופ מדווחת היום כי מכרה את הסדרה לפורטוגל, אנגולה, מקדוניה ומוזמביק. זאת בנוסף למדינות שכבר רכשו אותה: איטליה, צרפת, גרמניה, שווייץ, הונגריה, אוסטריה, בלגיה וכן חלקים מאפריקה (דוברי אנגלית וצרפתית).
 
החצויה
החצויה צילום: אמיר מאירי

"חצויה" היא דרמת נעורים, שהופקה על ידי דורי מדיה דרסט לשידור ב- HOT VOD YOUNG הסדרה, בהפקת דורי מדיה דרסט, זכתה להצלחה והועברה לשידור שני גם בערוץ הילדים. 

את הסדרה יצרו שירה אלון ואילן רוזנפלד וביים שי קפון. הפקה: דורי מדיה דרסט.

נדב פלטי, נשיא ומנכ"ל דורי מדיה גרופ אמר היום:  "אנחנו רואים במכירות האחרונות של חצויה למדינות שונות בעולם הוכחה נוספת
לחוזקו של המוצר המקורי שהפיקו דורי מדיה דרסט עבור HOT VOD. העובדה שהמוצר נמכר למדינות מיבשות שונות מעידה על האפיל הבינלאומי שיש לחצויה, החוצה גבולות ברמת התוכן. רמת ההפקה הגבוהה, ההשקעה בפרטים וטכניקות העריכה המתקדמות כמו גם קאסט בעל לוק נייטרלי  ועלילה טרנדית – כל אלה תורמים לתגובות החיוביות המגיעות מקניינים מכל רחבי תבל".

קרני זיו, סמנכ"ל תוכן בהוט, הוסיפה כי "הוט גאה להוביל את עולם הפקות המקור ולהיות חלוצה בכל הקשור להפקת תוכן ייעודי לשרות ה- VOD. עולם ה- VOD חשוב ומשמעותי בקרב הקהל הצעיר והוט תמשיך להוביל את ההשקעה בתוכן מקורי לילדים. אנחנו מחשיבים את חצויה כנכס משמעותי בבואנו לחזק את עולם התוכן המוצע לילדים בהוט בכלל וב- VOD בפרט".
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''תקשורת''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים