הכל בדולר: ההיא עם ההיי

הפרסומת לעוף טוב עם אבי טולדנו חביבה, אבל אותו טולדנו ואותה הורה כבר כיכבו לפני כשנה בפרסומת ל"רד בנד". וגם: זכייניות ערוץ 2 רשת וקשת משיקות קליפי תדמית סמיכים ומהבילים

רייטינג
רחלי רוטנר | 19/12/2009 10:22 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
לא הספקנו להיאנח “אוהו, עוד מחזמר מפגר” וכבר שניצלים מוקפאים התחילו לרקוד לנו הורה. לגיטימי. טרם התאוששנו ממטח זמרירי העבר שהחלו לצוץ במקבצים וכבר צץ לו גם אבי טולדנו. מפרגנים. אפילו מחבבים, אם להיות יותר ספציפיים: סרטון הפרסומת של ראובני פרידן לשניצל עוף טוב הוא כה מופרך, כה מטופש וכה משוחק רע עד כי אין מנוס מלטפוח על ראשו באימהיות ולומר: “אל תדאג פוצי, אתה ילד מיוחד” ולשלוח אותו לרוץ פוזל בגינה.

אכן, אנחנו בעד ההורה של עוף טוב באופן כללי ונהנים לראותה על המסך, אבל כל העסק הטולדנואי מטריד אותנו במקצת. עם כל הכבוד לפיסות חזה עוף מעוכות בפירורים, הרי כבר השתמשו בנאמבר הזה בפרסומת בעבר, כולל הכוכב הראשי: רק לפני שנה וקצת חולל אותו טולדנו ממש עם השיר “הורה” בפרסומת של HOT לסדרה “רד בנד”.

עוד לא יבש הזיכרון הזה על מוחנו, ומה עושים מהשיר שלו? שניצל. בהנחה שאין קשר לוגי הדוק במיוחד בין המוצר לבין השיר, מוזר שהתעקשו למחזר שיר שכבר הופיע בפרסומת עם מבצעו ההו-כה-היתולי. חסרים שירי “מה הקשר לעזאזל” בארסנל הפזמונים העברי? ברוך השם לא, אז נא להשקיע קצת יותר בפשפושיכם בארכיון. אתם חלילה לא רוצים להמאיס עלינו את אבי טולדנו, נכון?
צילומסך
אבי טולדנו בשידור חוזר. צילומסך
יש גבר בבית?

עוד לא הספיקה גם אורנה בנאי להירגע מטלטלות הקריירה הענפות שלה, וכבר מזדעזע גם עולמה הפיקטיבי הענוג שבפרסומות תלמה. אי שם בתחילת הקמפיין, אם אתם זוכרים, שיחקה בנאי פחות או יותר את עצמה: קומיקאית בשם אורנה בנאי המתזזת בין בדיחות על שוקי לטיפוח ילד יחיד, ומתוך ההקשר הזה והאינטראקציות עם הצאצא, הבנו שגם האורנה בנאי של הפרסומת היא אם חד הורית, כמו במציאות.

היה בכך משהו כמעט רענן, בהבאת האמת הפרטית החריגה הזאת למקבצי הפרסומות השמרניים, אולי הדבר הרענן היחיד בכל הקמפיין הבינוני הזה. והנה, בהינף “שישי פינוק” אחד, צץ לו משומקום

בעל. מיסטר בנאי. בעל קלישאי כזה, מנוון מרוב שנות נישואים, עם כרס וטרנינג ועיתון ביד. איך נפלו גיבורות.

וכל הזגזוג העלילתי הזה בשביל מה? בשביל שאורנה, שהגיעה לקמפיין בהתחלה כאשת הקריירה שחוזרת בלילה אל בנה, תוכל להראות איך רק בזכות “שישי פינוק” של תלמה היא יכולה סוף סוף לחרוג ממנהגה ולהעביר את הכביסות ושאר מלאכות הבית הנשיות שלה לבעל ההמום. וכך אנו חוזרים לאותה פרסונת אודטה בורגנית קבועה שתמיד מאפיינת נשים בפרסומות. חבל, מאכזב ואף מוזר: כבר חשבנו שאורנה מסתפקת בבננה שהיא הופתעה לגלות עד כמה היא מסוגלת לפנק.

צילומסך
בעל משומקום צילומסך
בקרוב

החורף כאן, נניח, וזכייניות ערוץ 2 משיקות לנו קליפי תדמית סמיכים ומהבילים. שני הקליפים יפים ומושקעים, אלא שההבדל בין הקליפ של קשת לזה של רשת תמוה במקצת: קשת המצליחנית מציגה סרטון נוגה ומהורהר, כולל לינוי בר גפן נשענת במלנכוליות לעבר האופק (יאללה יאללה, את כולה עושה את “מה קורה”, לא אלבום של קרן אן) וטאלנטים חרישיים טופפים במסדרונות; ודווקא רשת הלוזרית מקפיצה סרטון צוהל ומלבב בהרבה, שכמעט עושה חשק לצפות בג’יפה הידועה שלה. כנראה אין שמחה כשמחת עניים. שה לה לה.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

הכל בדולר

נמרוד פרידברג מפזר את הגיגיו על הפרסומות שעשו לו את השבוע

לכל הכתבות של הכל בדולר

עוד ב''הכל בדולר''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים