לנון וקוביין מקדמים משקה אנרגיה
חברת המשקאות יפאורה מקדמת את המשקה "רד ריין" באמצעות מודעות על הופעות של זמרי עבר מתים
המותג שמאחורי הקמפיין הוא "רד ריין" - משקה אנרגיה שבניגוד לאחרים ממותג בצבע אדום ולא כחול. נוסף למודעות על ההופעות, במסגרת קמפיין הגרילה פעלו דיילים מטעם החברה למיתוג המרחב הציבורי באדום, על מנת להבליט את השוני של המותג. כך למשל, נתלו בלונים אדומים בחניונים ציבוריים. הלילה ייחשף הקמפיין, כשהמודעות למשקה האנרגיה של החברה יחליפו את אלה של ההופעות החיות-מתות, תחת הקונספט "המשקה שמעיר את המתים".

לנון אצלנו? המודעות של חברת יפאורה
"מותג יוצא דופן"
רד ריין, משקה אנרגיה המיובא מאנגליה, מתחרה במשקאות האנרגיה רד בול, BLU ו-XL, והושק לפני כחצי שנה בקמפיין רחב היקף בהשקעה של 8 מיליון שקל. מיפאורה אישרו את הפרטים ומסרו כי "משקאות האנרגיה הם מוצרים שחיים ברחוב, במועדונים ובמסיבות, ולכן בחרנו לאמץ את השפה והנראות המוכרים כל כך של שילוט ההופעות, שעד כה היה נחלתם של האמנים הישראלים והופעות הרוק מחו"ל".
עוד נמסר כי "השימוש
בשפה זו מעניק למותג חיי רחוב מחוץ למדיה הקונבנציונלית, ונוגע בקהלים הצעירים שכמעט לא נמצאים מול הטלוויזיה. מאחר שמשקאות אנרגיה לרוב מתחברים לחסויות על מופעי מוזיקה, בחרנו לחבר מותג יוצא דופן עם מופעים יוצאי דופן".
עוד הוסיפו בחברה כי בניגוד למהלכי גרילה מקובלים המתמקדים בתל אביב, הקמפיין לרד ריין פעל גם בערים בדרום כבאר שבע וכאשדוד במטרה להגיע לקהל רחב יותר.