גלר נסיס יטפל בלי קופר ובלו בירד

תקציב הפרסום של מותגי האופנה לי קופר ובלו בירד, בגובה 3 מיליון דולר, יעבור ממשרד פוגל אוגילבי אל גלר נסיס

חני יודל | 18/11/2009 12:01 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
תקציב הפרסום של מותגי האופנה לי קופר ובלו בירד יעבור לידי משרד גלר נסיס - כך הודיעה חברת קונספט שיווק, בעלת הזיכיון למותגים. גובה התקציב: כ-3 מיליון דולר לשנת 2010.

עד כה טופלו המותגים במשרד פוגל אוגילבי, אך לפני כחודשיים החלה החברה בסבב שיחות עם משרדי פרסום, במטרה לבחור משרד חדש. לשלב הסופי בבדיקת משרדי הפרסום הגיעו גלר נסיס וענבר מרחב שקד.

גלר נסיס טיפלו עד לאחרונה בתקציבי האופנה של הוניגמן
ו-TNT, אך אלה עברו בית – תקציב הוניגמן עבר ליהושע TBWA, ותקציב TNT לבאומן בר ריבנאי.

"לאחר 4 חודשים ללא משרד פרסום, וסבב פרזנטציות רחב בין המשרדים השונים, החליטה החברה לבחור בגלר נסיס", אמרה היום עינת יונגר, מנהלת השיווק של חברת קונספט שיווק. "האסטרטגיה השיווקית שהוצגה בשיתוף חברות נוספות מקבוצת פובליסיס, הציגה תפיסה כוללת וחדשנית, התומכת בערכי המותג ובמערך השיווקי של המותגים לי קופר ובלו בירד".
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''תקשורת''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים