גלר נסיס יטפל בלי קופר ובלו בירד
תקציב הפרסום של מותגי האופנה לי קופר ובלו בירד, בגובה 3 מיליון דולר, יעבור ממשרד פוגל אוגילבי אל גלר נסיס
עד כה טופלו המותגים במשרד פוגל אוגילבי, אך לפני כחודשיים החלה החברה בסבב שיחות עם משרדי פרסום, במטרה לבחור משרד חדש. לשלב הסופי בבדיקת משרדי הפרסום הגיעו גלר נסיס וענבר מרחב שקד.
גלר נסיס טיפלו עד לאחרונה בתקציבי האופנה של הוניגמן
ו-TNT, אך אלה עברו בית – תקציב הוניגמן עבר ליהושע TBWA, ותקציב TNT לבאומן בר ריבנאי.
"לאחר 4 חודשים ללא משרד פרסום, וסבב פרזנטציות רחב בין המשרדים השונים, החליטה החברה לבחור בגלר נסיס", אמרה היום עינת יונגר, מנהלת השיווק של חברת קונספט שיווק. "האסטרטגיה השיווקית שהוצגה בשיתוף חברות נוספות מקבוצת פובליסיס, הציגה תפיסה כוללת וחדשנית, התומכת בערכי המותג ובמערך השיווקי של המותגים לי קופר ובלו בירד".