מגה-בול מעניקה חסות לאח הגדול
רשת המזון תספק חסות בלעדית לתקציב האוכל של דיירי הריאליטי בהיקף של 300 אלף שקל. אברי גלעד יככב

מגה בול. צילום ארכיון: פלאש 90
דיירי בית “האח הגדול,” הריאליטי המושקע של זכיינית ערוץ 2 קשת, מקבלים את תקציב האוכל השבועי שלהם על פי הצלחתם במשימות השוטפות. על מנת למקסם את התקציב, במהלך העונה חלק ניכר מהמוצרים שיזמינו הדיירים יהיה של המותג הפרטי של רשת מגה.
ברשת מגה-בול
אישרו את הדברים. “החיבור של מגה-בול לתוכנית “האח הגדול” מייצג את הערכים המובילים של הרשת שעוזרת ללקוח לקנות בזול,” אומר גיא אבן, מנהל המותגים ברשת הרבוע הכחול, “זאת לא רק באמצעות מחירים זולים, אלא גם באמצעות מתן כלים אקטיביים ללקוחות, דבר שיסייע גם לדיירי האח הגדול למקסם את התקציב שניתן להם מדי שבוע ולהפיק ממנו את המיטב.”
כפי שפורסם לראשונה במעריב, פרט למגה-בול תעניק בזק זו העונה השלישית את החסות המרכזית בהיקף של שני מיליון שקל. במסגרת החסות, יקבלו לראשונה הדיירים את המשימות השוטפות מטלפון בזק, שיוצב במרכז הבית.
נותני חסות נוספים העונה הם טמבור, רשת המשביר לצרכן וכן חברת אסם, שתשקיע 1.5 מיליון שקל בפעילות מסחרית למותג “ביסלי” באתר התוכנית באינטרנט.