קופצים למקאן: התקציב של ג'אמפ כבר לא ביהושע
מקאן אריקסון ינהל את הפעילות הפרסומית של חברת האופנה ג'אמפ ורשתות ML השונות. איך זה מתיישב עם הטיפול בקרייזי ליין? בדיוק בשביל זה יש חברת בת
במהלך שלוש השנים האחרונות טופל תקציב הפרסום של קבוצת ריטייל ישראל, למעט אופנת ג'אמפ, במשרד פוגל אוגילבי. תקציב ג'אמפ לבדו טופל ביהושע TBWA, עוד לפני שאבי מלכה, מבעלי ריטייל ישראל, רכש את רשת ג'אמפ. אלא שעם הרכישה, קיבל יהושע את תקציב הפרסום של הוניגמן, מה שיצר ניגוד אינטרסים.
כעת החליט מלכה לרכז את כל הפעילות הפרסומית של הקבוצה תחת מטריה אחת, אלא שקבוצת מקאן אריקסון מטפלת כבר באופנת קרייזי ליין. ממקאן אריקסון נמסר בתגובה כי "בהסכמה עם קרייזי ליין, הטיפול בתקציב הפרסום שלה יעבור לטיפול פרסום טופר". טופר היא חברה-בת של מקאן, שנמצאת 70% בבעלותה, ומתמחה בטיפול בתקציבים קטנים ובינוניים.
תקציב הפרסום של קבוצת ריטייל ישראל ב-2010 יעמוד על כ-7 מיליון דולר. רכש המדיה של הקבוצה נעשה ב-6 השנים האחרונות באמצעות חברת מקאן יוניברסל, שתמשיך בפעילות זו גם בשנת 2010.







נא להמתין לטעינת התגובות



