הכל בדולר: משקיעים
הבינלאומי משמח עם עוד יצירה קוצית מצוינת בכיכובו של אסי כהן, וגם: בפרסומת של הוט עדיף לנתק את הכבל ולחבר בשנית
יגאל שמיר, סמנכ"ל קריאייטיב בגליקמן נטלר סמסונוב, טפיח טפיח.
"בעקבות ההצלחה של הפרסומת הקודמת, הנטייה הראשונית שלנו הייתה להיצמד לאותו פורמט, אבל החלטנו לחדש וללכת על הרעיון של ג'ינגל כפוי, כי כאילו אסי כהן מגיע לא מוכן. יצאה פרסומת ארוכה במיוחד, דקה ו־16 שניות, פשוט לא יכולנו לקצץ אותה יותר מזה. הכל בה נראה לנו מצחיק".
ומאיפה קפץ הג'ימבוקפוץ הזה?
"חיפשנו ובדקנו הרבה צירופים אפשריים של מקומות כאלה, שלא קיימים, עד שהגענו לצירוף הזה. לחלקנו יש ילדים אז אנחנו מכירים מקרוב את העולם הזה, כולל אסי עצמו. אגב, הבדיחה הזאת שהוא אומר 'כי למה שיצטלמו עם תוכי?...' זה אלתור שלו שהוא הוסיף על המקום, והבנק התעקש שנשאיר אותו".
העיקר שיש "המשקיעים בהשקעות קופצים על השקעות" שנתקע לי במוח.
"יש אצלנו עכשיו הימורים לגבי איזו שורה מהפרסומת תתפוס ויצטטו אותה. יש כאלה שמהמרים על 'אוף, אבא', יש כאלה שעל 'ולא מצטלמים עם תוכי' ויש שעל 'המשקיעים בהשקעות' באמת, כמוך. אני מהמר על ה'ג'ימבוקפוץ'".
דיוק כשתהיתי לעצמי לאן נעלם זאב רווח ואיך לחגוג את המאורע נחת עלינו המופת הזה בדמות הפרסומת החדשה לוויזה כאל (גורני אינטראקטיב). אם עד היום הפרטנר של שי אביבי השנון והחַנון היה דני שטג, חקיין מוצלח של רווח מינוס המועקה, כעת לרגל מבצע כלשהו ("נודניק יצוק" כנראה) שלפו את המקור. ועוד איזה מקור, עם כל השטיקים העתיקים והמעיקים. "זה מוגזם?", הוא מאנפף במנגינת "מי מתעסק?", "המבצע הזה מוגזם!", ולא שוכח לחתום בפנינת "המחיר מצחיק אז צוחקים", בתקווה שהתקף נוסטלגיה פתאומי יסיח את דעתנו מהתסריט
אם כבר אתם מטיחים בנו את זאב רווח, אז או שתמציאו אותו מחדש או שתבריקו עם החומר הישן. אמנם יש כאן סימנים קלושים של חכמולוגיה בגרוש, כאילו כולם נורא מודעים בעצם לעבשותו של רווח ושכל הבדיחה היא לראות את אביבי הצח והצונן זוקף גבה למשמע חידודי "המבצע לוהט אז אני לוהט" של ידידו המוגבל, אבל בשביל המירפוק המתחכם הזה בסוף הסרטון לא שווה לסבול את כל הרעש שלפני. השיבו את זאב רווח למקומו הרוחני בערוץ הקבלה ואל תכפו עליו את העבר האפל שלו. ואם לא, שיתחיל לחקות את דני שטג.

לא תאמינו איזה ששון מתרחש בפרסומת של HOT מבית באומן בר ריבנאי. נער זך מזמין סדרות באמצעות השלט, פעמון דלתו מצלצל, וכל הדמויות מתוך הסדרות של HOT צצות לפתע בטרקלינו. מעשה נסים! ממש כאילו "להזמין סדרה" פירושו "להזמין אורחים הביתה".
אוי ואבוי, התעלפתם מהתרגשות? מן הסתם לא, כי את הרעיון הזה כבר ראינו בשפע וריאציות בעבר, ומתחשק להעיף כאפה לכל אותם פרסומאים שמשחזרים את כל העסק הזה שוב ושוב בתקווה שהחיזיון של יהודה לוי ויון תומרקין על ספה אחת (שמעתם נכון, על אותה ספה!) יפעים אותנו דיו בשביל שנבליג על הרעיון הלעוס ועל תסריט הגיחי הקלוש. אבל עד שיהודה לוי לא יופיע בכבודו ובעצמו על הספה שלי, או לחלופין עד שהזמנת סדרה ב-V.O.D תעבוד פעם אחת כמו שצריך, אני מסרבת להתרשם. נתקו את התקע מהחשמל ונסו שנית.