שוקו שוק נעלם באי: האם "הישרדות" הפרה את הכללים?

הרשות השנייה בודקת האם ערוץ 10 הפר את כללי התוכן השיווקי, כאשר הציג את המותג "שוקו שוק" על המסך במשך דקות ארוכות, במהלך הפרק של הריאליטי "הישרדות" ביום חמישי

לי-אור אברבך | 30/9/2009 16:34 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
הרשות השנייה בודקת האם האופן שבו הוצג המותג "שוקו שוק" בפרק הלפני אחרון של התוכנית "הישרדות" לבית ערוץ 10, מהווה הפרה של כללי התוכן השיווקי.

בתוכנית ששודרה ביום חמישי בערב
זכו המתמודדים במשקה כפרס באחת המשימות. בתחילת המשימה הציג המנחה גיא זו-ארץ את המשקה בשמו ובסופה - המתמודדים הזוכים הרעיפו עליו סופרלטיבים במשך דקות ארוכות. הרשות השנייה תבחן האם ערוץ 10 חשף באון מוגזם את המותג "שוקו שוק", אחד מנותני החסות לתוכנית.

בעונה הקודמת של תוכנית הריאלטי עבר ערוץ 10 שורה של הפרות, כאשר נתן חשיפה מוגזמת במספר
תוכניות לנותני החסות. בין היתר עבר הערוץ על החוקים האוסרים על תוכן שיווקי בתוכניות השונות כשהציג את המותגים "עמינח", "ג'אמפ", "ספרייט" ודגני הבוקר של "תלמה". אם יימצא כי ערוץ 10 עבר על חוקי הרשות השנייה הוא עשוי לאבד מאות אלפי שקלים באמצעות נטילת דקות פרסום.

מהנהלת הרשות השנייה נמסר כי הנושא נמצא בבדיקה מול זכיין.

מערוץ 10 נמסר: "אנחנו לא מגיבים על עניינים שבינינו ובין הרשות". מערוץ 10 נמסר, כי "הישרדות היא תוכנית הכוללת בתוכה משימות נושאות פרסים. הפרס המדובר לא חרג מהכללים המקובלים".
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''תקשורת''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים