גימיק שיווקי חדש: בית כנסת

ברשת "ביג זול" החליטו כי מה שחסר לסניף החדש שלהם במגדל העמק הוא בית כנסת

יצחק טסלר | 30/9/2009 6:52 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
בעולם הפרסום נהוג לומר שבעזרת תמונות פרובוקטיביות אפשר למכור כל מוצר. בישראל המצב כנראה שונה במקצת - הגימיק החדש של רשת המרכולים "ביג זול" הוא בית כנסת שיוקם באמצע הסופר.
עגלת קניות
עגלת קניות דיויד גוליילמו


מתברר כי בימים אלו נערכת רשת "ביג זול" לפתוח את הסניף החמישי שלה במגדל העמק. מדובר בסניף "הארד דיסקאונט", שיוקם במרכז העיר, בהשקעה של 10 מיליון שקל. מאחר וביישוב יש חרדים רבים, הוחלט כי הסניף יותאם לצרכי הציבור הדתי ולכן יימכרו בו מוצרי "תלמה שפע" שהתאימה את מוצריה לעדה החרדית, "עלית מגדים" (הגרסה הכשרה למהדרין של עלית) ועוד.

אבל את כל אלו ניתו למצוא בכל רשת מרכולים המשווקת במגזר החרדי. לכן החליטו מנהלי רשת "ביג זול", יוסף ורודני אשקר, למצוא גימיק ייחודי - בית כנסת שימוקם בתוך הסופר ובו יתנהלו בין היתר תפילת מנחה ומעריב. בימים אלו מושלמות עבודות הבנייה במקום והסניף, על בית הכנסת שבו, ייפתחו בצורה רשמית ב-10 באוקטובר

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים