רוקי קופץ לביקור: פרס לפרסומת של ג'אמפ

הפרסומת למותג לג'אמפ של גליקמן נטלר סמסונוב זכתה בפרס קמפיין השנה ל-2009 בתחרות משקאות בינ"ל

חני יודל | 23/9/2009 12:47 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
הקמפיין של משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב למותג הישראלי ג'אמפ זכה בפרס "קמפיין השנה" לשנת 2009 בתחרות משקאות בינלאומית שנערכה במינכן.

הפרסומת הזוכה כללה קמפיין אנימציה שבו מופיעה דמותו של קנגרו בתור המתאגרף רוקי, והיא האפילה על מותגים כמו קוקה קולה, נסטלה, אורנג'ינה ושוופס.

לתחרות, הנקראת Beverage Innovations Awards (או BIA), ניגשו בסך הכל 342 עבודות. הקמפיין של ג'אמפ, אותו מייצרת ומשווקת חברת המשקאות טמפו, עלה גם אל שלב הגמר בקטגוריות עיצוב התווית ועיצוב הבקבוק הטובים ביותר.

"ההכרה הבינלאומית בקמפיין מהווה מקור לגאווה, שמצטרפת לנתוני ההצלחה המרשימים של ג'אמפ גם בשנת 2009", אמרה קרן ספיר, מנהלת תחום הבריאות בטמפו.
אדריאן, אני בתוך הדרינק

רגע בהיי: ז'ק בר, יו''ר טמפו, קרן ספיר מנהלת תחום הבריאות בטמפו, גיל סמסונוב מגליקמן נטלר סמסונוב ויואש בן אליעזר, סמנכ''ל שיווק טמפו
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''תקשורת''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים