ארומה יוצאת בקמפיין נגד ניצול נערים עובדים
הקמפיין, שיזמה הסתדרות הנוער העובד והלומד, ישודר על מסכי פלזמה בכמאה סניפים של רשת בתי הקפה
הקמפיין מבוסס על שלושה סרטוני הסברה, שמובילה דמות מצוירת שזכתה לכינוי "עובד", שלטענת אנשי הנוער העובד והלומד "דומה דמיון מפתיע לנשיא האמריקאי ברק אובמה,
הידוע כמי שעוסק רבות בזכויות עובדים". שלושת התשדירים, באורך 13 שניות כל אחד, מתארים דרכים שכיחות שבהן מעסיקים מנצלים בני נוער. התשדירים מזכירים לבני הנוער כי במקרה של ניצול יש להם כתובת ואף קוראים להם לפנות ולבקש סיוע משפטי. שלוש הטיפים המרכזיים שהקמפיין מגיש הן "אין דבר כזה קנסות!", "אין דבר כזה ימי התלמדות!" ו"מגיע לכם לפחות שכר מינימום!".