משתדרג: השעשועון החדש של רודריגו גונזלס נמכר לשידור ב-15 מדינות
אבי ארמוזה: "הצלחת התוכנית בולטת במיוחד משום שמדובר בפיילוט בלבד, שהופק עבור ערוץ 10"

רודריגו גונזלס פאפרצי: בייגל
"משדרגים" הוא פורמט ישראלי שטרם הופק בארץ, יועד במקור לשידור בערוץ 10, והחברה המפיקה אותו היא תנין הפקות של גולן. על מכירתו בעולם אמון מפיץ הפורמטים אבי ארמוזה ("ארמוזה פורמטס"). בין המדינות שלהן נמכר "משדרגים", או בשמו הבינלאומי "אפגרייד" - נמצאות גם שבדיה, הולנד ובלגיה. הפורמט נמכר גם לאנדמול מאיטליה, לפרימנטל מדיה מצרפת ולערוץ TV2 בנורבגיה. בימים אלה כבר מופקים פיילוטים לערוצי שידור בגרמניה ובפולין. לפי שעה הפקת "משדרגים" בישראל הוקפאה בשל מצבו הכלכלי הקשה של ערוץ 10.
במסגרת השעשועון יגיעו בהפתעה לבתי המתמודדים משאיות עם ציוד חשמלי וריהוט. כל משפחה תוכל להחליט מה היא רוצה להחליף בביתה ולהיכנס למשחק טריוויה. לדוגמה, אם תרצה להחליף את מכונת הכביסה הישנה שבביתה, יענו בני המשפחה על שאלות ידע כללי - ויוכלו לזכות במכונת כביסה חדשה אם יענו נכונה. אם ייכשלו במענה לשאלות, יוכלו לאבד את מכונת הכביסה שלהם.
"התוכנית זכתה להצלחה כיוון שהיא מקורית בגישתה לשעשועונים", הסביר המפיק גולן, "היא אינטימית ולא מקובעת בתוך אולפן, ומשלבת אלמנטים מוכרים וחדשניים. זאת בשילוב האלמנט של טלוויזיה הנכנסת אל סביבתם של מתמודדים ויוצרת טלוויזיה משעשעת ומרגשת לזמננו".
לדברי אבי ארמוזה, "הצלחת התוכנית בולטת במיוחד משום שמדובר בפיילוט בלבד, שהופק עבור ערוץ 10. הדבר מעיד על פלטפורמת ההפצה החזקה שבנינו ועל האמון הרב שרוחשים בשווקים הבינלאומיים לפורמטים הישראליים".
פורמט ישראלי אחר, "החבילה", שהחזיק בישראל במשך עונה אחת בלבד-הופך אט-אט לאחד הפורמטים הישראליים האהובים בעולם. בימים אלה הפורמט, שמופץ אף הוא על-ידי אבי ארמוזה, חודש לעונה חמישית בערוץ אלפה היווני, הגיעה התוכנית לפרק ה-150 שלה. בפינלנד חודשה החבילה לעונה שלישית. התוכנית צוברת הצלחה בעולם, במיוחד משום שהיא זוכה לחסויות מחברת הדואר המקומית ומחברות שליחות.