עלייה מרשימה בחשיפה לעיתון מעריב
מעריב עלה ב-4.3% בחציון האחרון לחשיפה של 14.4%, לעומת חשיפה של 13.8% בחציון שקדם לו. ידיעות אחרונות לעומת זאת רשם ירידה בחשיפה בחצי השנה האחרונה. העיתון ירד ב-4.7%, מ-35.9% ל-34.2% חשיפה

זה שעולה וזה שיורד. מעריב, ישראל היום, הארץ וידיעות אחרונות רובי קסטרו
"ישראל היום" עלה בשיעור החשיפה לה הוא זוכה ל-26.9% וכך גם העיתון דה מארקר שעולה לחשיפה של 8.4%. עם זאת שיעור החשיפה הכללית לעיתונים היומיים הגדולים נבלמה בשנה האחרונה ומסתמנת התייצבות. כל העיתונים, פרס לגלובס השומר על יציבות, רושמים ירידה בחשיפה בסוף השבוע. באשר למגזינים, בהתאם למגמות בעולם רמת החשיפה נמצאת בירידה לאורך זמן ועומדת היום על -43.3% לעומת 51.4% ביולי-דצמבר 2007.
רמת ההאזנה לרדיו נשארת יציבה – כ-76% דיווחו על האזנה לרדיו ביום חול-ממוצע, ולא ניכר שינוי מובהק לעומת שלוש המחציות הקודמות. יצוין כי עד לפני כשנתיים אופיינה מגמה של ירידה בסף ההאזנה לרדיו. רשת ב' היא עדיין הרשת המואזנת בישראל עם ממוצע חשיפה ארצי של 28.5%, אם כי גלגלצ נושפת בעורפה עם חשיפה של 28.2%.
עוד עולה מהסקר כי השפעת המצב הכלכלי על "מורל הצרכנות", שנצפתה בגל הקודם, ממשיכה לקבל ביטוי גם כיום – 31% מדווחים על ביקור בקניונים לפחות פעם בשבוע לעומת 33% בגל הקודם ו-35% בשתי התקופות שלפניו. לעומת זאת, קיים שיפור קל בעמדות הקהל לגבי נושאים פיננסים בהשוואה לגל הקודם, אך עדיין לא נרשמה חזרה לרמות שקדמו למשבר. לדוגמא, 56.8% מוציאים כסף יותר בזהירות מבעבר, לעומת 59.3% בתקופה הקודמת ו-52% בשתי התקופות שלפניה. כמו כן, 56.6% חושבים כי השקעה במניות "זה מסוכן מידי", לעומת 60% בגל הקודם ו-54% בגל שלפניו.