סגנית השר גמליאל קוראת להוריד את קמפיין מטבחי דו-איט

"המסר המועבר בתמונה מכיל התייחסות מבזה אל הנשים, החפצתן ופגיעה בכבודן", כתבה ליו"ר איגוד המפרסמים

לי-אור אברבך | 6/7/2009 10:28 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
בעקבות הפרסום במעריב, סגנית השר ומחזיקת תיק הנשים בממשלה, גילה גמליאל, קוראת להפסיק מיד את הקמפיין הפרובוקטיבי למטבחי דו-איט.
גילה גמליאל
גילה גמליאל צילום: אביב חופי


בעקבות הביקורת הציבורית על הקמפין, שבו נראית אישה שרועה על משטח שיש במטבח בסיסמה "ללכת עד הסוף", כתבה גמליאל מכתב חריף ליו"ר איגוד המפרסמים, ובו היא דורשת להוריד את מסע הפרסום.

"המסר המועבר בתמונה מכיל התייחסות מבזה אל הנשים, החפצתן ופגיעה בכבודן", כתבה גמליאל, "המשרד שבראשו אני עומדת, כמו גם גופים וארגונים שונים העוסקים בקידום מעמד האישה בישראל, שוקד ומשקיע מאמצים רבים כדי לקדם את השוויון ואת מעמדה של האישה בחברה. לצערנו,
עדיין נפוצות סטיגמות ותפיסות מוטעות לגבי נשים, ולעתים קרובות מוצגת דמות אישה בעולם הפרסום כאובייקט מיני. הצגת האישה באופן סטריאוטיפי משפילה, פוגעת בכבוד האדם וברגשות הציבור". לדברי גמליאל, פרסומות מהסוג הזה גורמות "נזק קשה למאבק החשוב".

יו"ר איגוד המפרסמים, תלמה דירו, מסבירה כי משום שמסע הפרסום של חברת הרהיטים אינו מתקיים בטלוויזיה או ברדיו, אין כל רגולציה או קוד אתי שלהם הוא מחויב ולכן אין אפשרות לכפות את הורדתו. "למרות זאת", אומרת דירו, "דעת הקהל בהחלט יכולה להוריד מסעות פרסום מעליבים, כמו שכבר קרה בעבר".

בחברת דו-איט סירבו להגיב לידיעה.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''תקשורת''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים