מכון אדלר דורש להוריד את הקמפיין הסקסיסטי של מטבחי דו-איט

זאת בגלל שרואים בו דוגמנית ששוכבת על השיש במטבח לצד הכיתוב "ללכת עד הסוף". סמנכ"ל דו-איט: "בחנו רבות את הקמפיין טרם יציאתו לדרך, ומחקרים רבים מראים שזה בריא לתת לדמיון להתפתח"

לי-אור אברבך | 1/7/2009 8:59 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר

מנכ"ל מכון אדלר, אסנת הראל, תוקפת את חברת דו-איט ודורשת להוריד את הקמפיין האחרון שהפיקה. מדובר בקמפיין בהשקעה של יותר ממיליון שקל, שבו נראית דוגמנית שוכבת על שיש המטבח. בהודעה לעיתונות על הקמפיין כתבה חברת דו-איט: "רואים את הדוגמנית הצרפתייה צ'רלי דופונט במטבח, בתנוחה לא קונבנציונלית למטבח ומכאן הסלוגן "ללכת עד הסוף", "יש דרור לדמיון".

"הפרסומות הזו בדיוק יושבת על המקום שאנחנו מבכים על מה שקורה לנו ולילדינו", אומרת הראל ל-nrg מעריב, "המסר הוא מיני, בוטה ואין לו קשר למטבחים. מעבר לדרישה שלי להוריד את השלטים, אני מבקשת לגייס את המפרסמים ולעורר מודעות למה שהם מעוררים פה. שהמפרסמים ייקחו אחריות ויבינו שקורים כאן דברים איומים".

לדברי הראל, "מבחינת האחריות המוסרית כלפי ילדינו, לוקחים את הדבר הכי יפה

כמו יחסים בין המינים ומעוותים אותו. אחר כך הילדים רואים אישה וחושבים שמטרתה היא אחת. אני אומרת, לא על חשבון בריאות הנפש של הילדים. אחר כך רואים ילדים שאונסים ילדה בת 10. אני קוראת לפרסומאים לקחת אחריות". הראל שלחה עותק ממכתבה לשר החינוך גדעון סער.

סמנכ"ל השיווק של מטבחי דו-איט, רועי חקון, ענה במכתב משלו, שבו כתב: "החברה ומובילי הקמפיין בחנו רבות את הקמפיין טרם יציאתו לדרך, ומחקרים רבים מראים שזה בריא לתת לדמיון להתפתח. בעידן המודרני, על רקע של מציאות רבת גירויים ותכנים, חשופים הילדים והנוער לתכנים אינטרנטיים שיכולים לייצר בקרבם חשיבה כזו או אחרת. אך בהחלט, במתן מענה מוגדר, יש כאן שיעור המלמד כי לדמיון אין גבול והתשובה נותנת את כוונת המשורר, שמקורה במחשבה יצירתית אשר שמה את החוויה והריגוש במרכז".

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''תקשורת''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים