בעקבות איומי רשות השידור: הונדה שינתה את הפרסומת שלה

הרשות קיבלה תלונות על כך שבפרסומת נשמעו ילדים שרים לאביהם "אבינו הטייס, סע מהר" וכי הדבר מעודד נהיגה פרועה. בעקבות כך הושמטה המילה "הטייס"

לי-אור אברבך | 21/6/2009 14:26 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
חברת הונדה שינתה את הפרסומות הרדיופונית שלה, לאחר שמנכ"ל רשות השידור מוטי שקלאר הורה להורידה מרשתות קול ישראל. בפרסומת נשמעו ילדים שרים לאביהם "אבינו הטייס, סע מהר". שקלאר פנה למנכ"ל שפ"ם (שירות הפרסום הממשלתי) בנושא, וחברת הונדה השמיטה את המילה "טייס" מהתשדיר.

"רשות השידור קיבלה מספר רב של תלונות על השימוש במונח 'טיסה' בהקשר של נהיגה על הכביש בפרסומת לרכב מתוצרת 'הונדה' המשודרת בימים האחרונים ברשתות
קול ישראל", כתב שקלאר למנכ"ל שפ"ם אברהם פרחי, "המתלוננים טוענים כי הפרסומת עודדה נהיגה מהירה ועלולה לגרום לילדים צעירים להאיץ בהוריהם לנהוג במהירות. ברור כי פרסומת מסוג זה אינה ראויה לשידור, בעיקר לאור ריבוי תאונות הדרכים בכבישי ישראל".

לאור העובדה שחברת שפ"ם כבר בדקה את הנושא מול הונדה, השתהה שקלאר להורות על הורדת התשדיר. מהונדה נמסר כי "מתוך רצון טוב ובשל רגישות המאזינים עידנו את הקריאייטיב".
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''תקשורת''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים