בעקבות איומי רשות השידור: הונדה שינתה את הפרסומת שלה
הרשות קיבלה תלונות על כך שבפרסומת נשמעו ילדים שרים לאביהם "אבינו הטייס, סע מהר" וכי הדבר מעודד נהיגה פרועה. בעקבות כך הושמטה המילה "הטייס"
"רשות השידור קיבלה מספר רב של תלונות על השימוש במונח 'טיסה' בהקשר של נהיגה על הכביש בפרסומת לרכב מתוצרת 'הונדה' המשודרת בימים האחרונים ברשתות
קול ישראל", כתב שקלאר למנכ"ל שפ"ם אברהם פרחי, "המתלוננים טוענים כי הפרסומת עודדה נהיגה מהירה ועלולה לגרום לילדים צעירים להאיץ בהוריהם לנהוג במהירות. ברור כי פרסומת מסוג זה אינה ראויה לשידור, בעיקר לאור ריבוי תאונות הדרכים בכבישי ישראל".
לאור העובדה שחברת שפ"ם כבר בדקה את הנושא מול הונדה, השתהה שקלאר להורות על הורדת התשדיר. מהונדה נמסר כי "מתוך רצון טוב ובשל רגישות המאזינים עידנו את הקריאייטיב".







נא להמתין לטעינת התגובות



