"הישרדות" מובילה את החשיפה בתקשורת בחודש מאי
על פי דירוג "יפעת מחקרי מדיה", התוכנית זכתה לחשיפה בשווי של 1,007,828 שקלים. במקום השני: "כוכב נולד" עם 638,661 שקלים
מנכ''ל חברת ''יפעת מחקרי מדיה'', נתי יעקובי, אמר כי התוכנית קיבלה סיקור רב לאחר הקרנת פרק הסיום, ועם החשיפה במעריב באשר לרשימת המתמודדים של "הישרדות 3". מנגד זכתה התוכנית לביקורת על הרייטינג הנמוך יחסית של פרק הגמר, לעומת פרק גמר העונה הראשונה. ''כוכב
נולד' אוזכרה בין השאר בשל הצטרפותה של דנה אינטרנשיונל לפאנל השופטים.
אל המקום השלישי הגיעה "מסודרים'', עם חשיפה בשווי כספי של 481,357 שקלים, ובמקום הרביעי ניצבת ''אמריקן איידול'' עם חשיפה בשווי כספי של 436,022 שקלים. אל המקום החמישי הגיעה ''שבוע סוף'', עם חשיפה בשווי כספי של 420,620 שקלים.
על פי יעקובי, רוב הכתבות על התוכניות עסקו במשתתפים בהן, כשתחום הסיקור התקשורתי השני בפופולאריות שלו היה נתוני הרייטינג של התוכניות ואילו תחום הסיקור השלישי היה ביקורות טלוויזיה.







נא להמתין לטעינת התגובות



