בתוך שבוע: טופז קיבל חשיפה בשווי 6.4 מיליון שקלים

כך עולה ממחקר מיוחד שערכה "יפעת מחקרי מדיה מתקדמים" בנוגע לעיתונות היומית. בידיעות אחרונות הפרשה קיבלה הכי הרבה שטח סיקור. ביומונים החרדיים בכלל לא התייחסו אליה

לי-אור אברבך | 3/6/2009 15:05 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
דודו טופז זכה מאז פרוץ הפרשה בה הוא מעורב, בשבוע שעבר, לחשיפה תקשורתית בגובה 6.4 מיליון שקלים בעיתונות היומית. כך עולה ממחקר מיוחד שערכה "יפעת מחקרי מדיה מתקדמים".
דודו טופז במעצר
דודו טופז במעצר צילום: יוסי אלוני


מנכ''ל ''יפעת מחקרי מדיה'', נתי יעקובי, ציין כי מעצרו של הבדרן קיבל את מירב החשיפה ותפס שווי חשיפה של כ-1.5 מיליון שקלים, הכחשותיו של טופז טרם מעצרו קיבלו שווי חשיפה של 1.3 מיליון שקלים והכרזת השופט על טופז כ"ראש הפירמידה" קיבלה חשיפה של 728 אלף שקלים. כתבות רוחב על "עלייתו ונפילתו" שקיבלו 713 אלף שקלים.

מהמחקר עולה כי העיתון שהקדיש את מירב שטח הסיקור לכתבה הוא "ידיעות אחרונות" עם לא פחות מ-2,400 אינטשים, אחריו מעריב עם 1,782 אינטשים ומקור ראשון דיווח רק על הודאתו של טופז בסיום הפרשה. היומונים החרדיים לא התייחסו לפרשה כלל.

יעקובי הוסיף כי "שני המאפיינים הבולטים של הסיקור התקשורתי של הפרשה היו החשיפה חסרת התקדים שהיא קיבלה בזמן

כה קצר והעובדה שחלק גדול מהכתבות נכתבו על ידי מספר עיתונאים יחד, מתחומי התקשורת, הבידור והפלילים".

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''תקשורת''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים