11 עבודות ישראליות עלו לגמר תחרות הפרסום של ניו יורק

שלמור אבנון עמיחי הצליח להכניס שש עבודות, גיתם BBDO עם שלוש, וגלר נסיס ובאומן בר ריבנאי עם עבודה אחת לכל משרד

חני יודל | 24/5/2009 12:26 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
שלוש עבודות של משרד הפרסום גיתם BBDO עלו לשלב הגמר בתחרות הפרסום של ניו יורק NYFA - NY Festival Awards. גם גלר נסיס ובאומן בר ריבנאי עלו לגמר התחרות עם עבודה אחת לכל משרד: גלר נסיס עלה עם קמפיין המודעות לנגישות, ובאומן בר ריבנאי עלה עם סרטון סופר פארם Summer Sale.  גם משרד שלמור אבנון עמיחי התבשר כי שש עבודות שלו עלו לגמר. בין העבודות: קמפיין הרדיו של הוועד למלחמה באיידס, קמפיין "סאונד" של קול ישראל, ותחנות האוטובוס המיוחדות של יטבתה, לקראת פסטיבל הכדורים הפורחים.

שתיים מהעבודות של גיתם BBDO שעלו לגמר הן לאגודה למלחמה בסרטן: "סרט הפתקים", שנוצר במסגרת חודש המודעות לסרטן השד (האגודה יצאה בקמפיין לבדיקות ממוגרפיה, ולחיזוק המסר נבחרו פתקי ה"ממו" שמוקמו באופן שמרמז על
גוף האישה), ו"מודעת בית קברות" נגד סיגריות (במודעה הוצג בית קברות, שבחזיתו, במקום השילוט "אזור 1", "אזור 2" וכד', הוצב השלט "אזור עישון" - שלט המרמז על סיבת המוות של הקבורים באזור). עבודה נוספת שעלתה כפיינליסטית היא "מודעת משמש" לנייר הסופג של ניקול (מודעה שהציגה את הנייר, כך שהוציא את המיץ מהמשמשים והפך אותם למיובשים).

תחרות פסטיבל ניו יורק מתקיימת מזה 50 שנה ומודדת קריאיטיביות ואפקטיביות בתקשורת הגלובלית. מעל 60 מדינות בעולם מיוצגות ומשתתפות בתחרות ובשיפוט, והתוצאות הסופיות ימסרו בתחילת חודש יוני.

גיא בר, סמנכ"ל הקריאייטיב של גיתם, מסר: "אנחנו מתרגשים מההישג. העבודות שלנו זוכות להכרה בתחרויות פרסום, ומשמח אותנו לקבל גם את חותמת האיכות של פסטיבל ניו יורק".
עדכון אחרון : 24/5/2009 15:30
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''תקשורת''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים