11 עבודות ישראליות עלו לגמר תחרות הפרסום של ניו יורק
שלמור אבנון עמיחי הצליח להכניס שש עבודות, גיתם BBDO עם שלוש, וגלר נסיס ובאומן בר ריבנאי עם עבודה אחת לכל משרד
שתיים מהעבודות של גיתם BBDO שעלו לגמר הן לאגודה למלחמה בסרטן: "סרט הפתקים", שנוצר במסגרת חודש המודעות לסרטן השד (האגודה יצאה בקמפיין לבדיקות ממוגרפיה, ולחיזוק המסר נבחרו פתקי ה"ממו" שמוקמו באופן שמרמז על
גוף האישה), ו"מודעת בית קברות" נגד סיגריות (במודעה הוצג בית קברות, שבחזיתו, במקום השילוט "אזור 1", "אזור 2" וכד', הוצב השלט "אזור עישון" - שלט המרמז על סיבת המוות של הקבורים באזור). עבודה נוספת שעלתה כפיינליסטית היא "מודעת משמש" לנייר הסופג של ניקול (מודעה שהציגה את הנייר, כך שהוציא את המיץ מהמשמשים והפך אותם למיובשים).
תחרות פסטיבל ניו יורק מתקיימת מזה 50 שנה ומודדת קריאיטיביות ואפקטיביות בתקשורת הגלובלית. מעל 60 מדינות בעולם מיוצגות ומשתתפות בתחרות ובשיפוט, והתוצאות הסופיות ימסרו בתחילת חודש יוני.
גיא בר, סמנכ"ל הקריאייטיב של גיתם, מסר: "אנחנו מתרגשים מההישג. העבודות שלנו זוכות להכרה בתחרויות פרסום, ומשמח אותנו לקבל גם את חותמת האיכות של פסטיבל ניו יורק".
עדכון אחרון : 24/5/2009 15:30







נא להמתין לטעינת התגובות



